Pregled bibliografske jedinice broj: 760615
Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi
Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2015. str. 247-269 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 760615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi
(The acquisition of English as a second language and Croatian as a mother tongue in early language learning)
Autori
Berbić Kolar, Emina ; Đurić, Tanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja
/ Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina - Zagreb : Srednja Europa, 2015, 247-269
ISBN
978-953-7963-27-9
Skup
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25.04.2014. - 27.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
materinski jezik ; strani jezik ; hrvatski jezik ; engleski jezik ; učenici mlađih razreda
(mother tongue ; foreign language ; Croatian ; English ; younger pupils)
Sažetak
Rad se bavi istraživanjem procesa ovladavanja engleskim kao prvim stranim jezikom te hrvatskim kao materinskim u mlađoj školskoj dobi. Djeca u ranoj dobi postaju višejezični govornici, kreću u školu govoreći zavičajni idiom, a zatim uče hrvatski standardni te hrvatski jezik.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Emina Berbić Kolar
(autor)