Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760391

Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama


Petric, Ivna
Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 760391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama
(The Use of Augmentative and Alternative Communication in Parents of Children with Developmental Disabilities)

Autori
Petric, Ivna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.05

Godina
2015

Stranica
52

Mentor
Ivšac Pavliša, Jasmina

Ključne riječi
potpomognuta komunikacija; roditelji; zastupljenost; Hrvatska
(augmentative and alternative communication; parents; representation; Croatia)

Sažetak
Podaci o uporabi potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama u Republici Hrvatskoj nisu poznati. Za potrebe ovog istraživanja analizirani su upitnici koji su dio projekta ''Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama'' (ICT-AAC). Cilj ovog istraživanja bio je prikupiti podatke o: a) grupama djece koja koriste potpomognutu komunikaciju u interakciji s roditeljima, b) tehnikama potpomognute komunikacije koje se najčešće koriste, c) kontekstu u kojem se potpomognuta komunikacija najčešće koristi, d) svrhama za koje se potpomognuta komunikacija koristi. Većina roditelja upoznata je s potpomognutom komunikacijom i veliki broj njih koristi tehnike potpomognute komunikacije u svakodnevnoj interakciji s djetetom. Roditelji najviše koriste tehnike potpomognute komunikacije bez pomagala, tj. geste, a najmanje koriste isključivo niskotehnološka pomagala. Više koriste potpomognutu komunikaciju kod kuće nego u različitim ustanovama koje djeca pohađaju. Najviše se koristi u svrhu komunikacije i u svakodnevnim aktivnostima, a rijetko u svrhu učenja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jasmina Ivšac Pavliša (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Petric, Ivna
Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama, 2015., diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Petric, I. (2015) 'Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim teškoćama', diplomski rad, diplomski, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Petric, Ivna}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {potpomognuta komunikacija, roditelji, zastupljenost, Hrvatska}, title = {Uporaba potpomognute komunikacije kod roditelja djece s razvojnim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {potpomognuta komunikacija, roditelji, zastupljenost, Hrvatska}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Petric, Ivna}, year = {2015}, pages = {52}, keywords = {augmentative and alternative communication, parents, representation, Croatia}, title = {The Use of Augmentative and Alternative Communication in Parents of Children with Developmental Disabilities}, keyword = {augmentative and alternative communication, parents, representation, Croatia}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font