Pregled bibliografske jedinice broj: 760102
Defining the basic terms in sport tourism, sport marketing and sport management
Defining the basic terms in sport tourism, sport marketing and sport management // Proceedings of the 3rd International Scientific Conference on Kinesiology 'Kinesiology – New Perspectives' / Dragan Milanović, Franjo Prot (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002. str. 900-905 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 760102 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Defining the basic terms in sport tourism, sport marketing and sport management
Autori
Bartoluci, Mato ; Omrčen, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Proceedings of the 3rd International Scientific Conference on Kinesiology 'Kinesiology – New Perspectives'
/ Dragan Milanović, Franjo Prot - Zagreb : Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2002, 900-905
ISBN
953-6378-36-1
Skup
3rd International Scientific Conference on Kinesiology 'Kinesiology – New Perspectives'
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 25.09.2002. - 29.09.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
terminology; description; sport; tourism; management; marketing
Sažetak
Rad se bavi analizom podrijetla nekih naziva važnih u sportskome turizmu, sportskome marketingu te sportskome menedžmentu. U radu se također daje prikaz osnovnih principa u teoriji komunikacije te se čitatelju ukazuje na povezanost označitelja (naziva) i označenoga (sadržaja) i to na primjerima definicija odabranih pojmova koje su navedene prema stručnim i znanstvenim izvorima. Za obrađene primjere dani su njihovi prijevodni ekvivalenti u engleskome, njemačkome i hrvatskome jeziku. Usporedo s prijevodnim ekvivalentima ukratko je na primjeru razvoja koncepata turizma i sporta i njima pridruženih naziva prikazano kako se s vremenom iz širokoga koncepta turizma s razvojem koncepta sporta izdvaja nova vrsta turizma, a to je sportski/sportsko-rekreacijski turizam koji u sebi objedinjuje sport i turizam. Iz toga novonastalog koncepta sportskog/sportsko-rekreacijskog turizma nastaje koncept sportski orijentiranih odmora. Kako sport sve više prodire u razna druga područja, tako danas govorimo i o sportskome marketingu, sportskoj industriji, sportskome tržištu, sportskome proizvodu itd. Naglašava se činjenica kako je pravilno razumijevanje načina kako je poruka kodirana preduvjet njezinoga uspješnog razumijjevanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb