Pregled bibliografske jedinice broj: 760097
Pojmovnik menedžmenta u sportu i turizmu. / Glossary of management in sport and tourism.
Pojmovnik menedžmenta u sportu i turizmu. / Glossary of management in sport and tourism. // Menedžment u sportu i turizmu. / Management in sport and tourism. / Bartoluci, Mato (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. str. 386-417
CROSBI ID: 760097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pojmovnik menedžmenta u sportu i turizmu. / Glossary of management in sport and tourism.
(Glossary of management in sport and tourism.)
Autori
Omrčen Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Menedžment u sportu i turizmu. / Management in sport and tourism.
Urednik/ci
Bartoluci, Mato
Izdavač
Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2004
Raspon stranica
386-417
ISBN
953-6378-41-8
Ključne riječi
menadžment, sport turizam
(management, sport, tourism)
Sažetak
Zbog naglog razvoja sporta i sportske industrije logičnim se čini i razvoj menedžmenta u sportu, sportskog marketinga, poduzetništva u sportu i brojnih drugih koncepata, primjerice sportskog turizma. Poznavanje sadržaja tih koncepata te poznavanje pridruženih im naziva predstavlja temelj za razumijevanje cjelokupne problematike, u konkretnom slučaju, menedžmenta u sportu i turizmu. Za neke je pojmove navedena i njihova etimologija kako bi se ukazalo na poveznicu između etimologije i tumačenja pojmova u navedenim područjima. Ukupno je obrađeno 30 pojmova bez pretencioznosti da njihovo tumačenje bude jedno i neupitno. Namjera je bila putem definicija koje su dali razni autori ukazati na sličnosti i razlike u tumačenjima nekih pojmova, te tako naznačiti svu složenost razumijevanja kodiranja i dekodiranja poruke u procesu komunikacije.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija