Pregled bibliografske jedinice broj: 760005
Edukacijska neuroznanost
Edukacijska neuroznanost, 2015. (ostalo).
CROSBI ID: 760005 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Edukacijska neuroznanost
(Educational neuroscience)
Autori
Bubić, Andreja
Izvornik
Filozofski fakultet u Splitu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2015
Ključne riječi
edukacijska neuroznanost; neuroznanost; obrazovne znanosti; poučavanje; učenje
(educational neuroscience; educational sciences; learning; neuroscience; teaching)
Sažetak
Edukacijska neuroznanost predstavlja interdisciplinarno znanstveno područje koja ujedinjuje područja neuroznanosti i obrazovnih znanosti. Istraživanja edukacijske neuroznanosti usmjerena su na ispitivanje neuralnih osnova kognitivnih procesa i fenomena relevantnih za obrazovanje, primjerice učenja, pamćenja, emocija, motivacije, teškoća u učenju i slično, neuroznanstvenim metodama poput funkcijske magnetske rezonancije ili elektroencefalografije. Ovo je područje do sada bilo izloženo brojnim kritikama koje se odnose na moguću neprimjerenost neuroznanstvenih metoda za ispitivanje pojava relevantnih za složeni obrazovni kontekst i poteškoće u izravnoj primjeni spoznaja neuroznanstvenih istraživanja u praksi. Međutim, edukacijska neuroznanost sve se više razvija, a istraživanja koja se provode u ovom području postaju sve složenija i usmjerenija na fenomene koji u obzir uzimaju kompleksnost obrazovnog procesa i sustava u kojem se taj proces događa. Stoga možemo očekivati da će se u narednim desetljećima ovo područje sve više razvijati, a prikupljene spoznaje sve više primjenjivati u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Psihologija