Pregled bibliografske jedinice broj: 759941
ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE
ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE // Zbornik sažetka s XIX. Kongresa CROMAR-a / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 65-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 759941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE
(THE ROLE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION IN LICENSING AUDIOVISUAL INDUSTRY)
Autori
Manestar, Silvija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetka s XIX. Kongresa CROMAR-a
/ Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 65-66
ISBN
953-6025-12-4
Skup
XIX. Kongres CROMAR-a MARKETINŠKE PARADIGME ZA 21. STOLJEĆE
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Licencna promocija; Marketinška komunikacija; Promotivno licenciranje; Vrijednost marke
(Licensing; Marketing communications; Promotional licensing; Brand equity)
Sažetak
Danas kad netko pomisli na licenciranje, obično pomisli na sportsku licencu ili licencu zabavne industrije, ali licenciranje je mnogo kompleksniji proces od toga. Danas sva veća poduzeća, kao i mediji, licenciranje smatraju značajnim promotivnim alatom. Moglo bi se čak reći da je ono postalo jedno od najjačih modernih oblika promocije i proširenja marke te da se upotrebljava na sve sofisticiranije načine. Licenciranje je omiljeni potencijalni izvor financiranja audiovizualne industrije i ono predstavlja oblik oglašavanja. Unatoč mnogim primjedbama i zabrinutosti licenciranje je postalo dominantan marketinški alat u audiovizualnoj industriji. Oglašivači vjeruju da je licenciranje efikasno, i zbog toga su spremni upotrijebiti ga unatoč kritikama i zabrinutosti. Za mnoga poduzeća, korisnike licenci te prodavaonice, licenciranje više nije usputni posao, već je postao važan dio ukupne marketinške strategije, budući da je jedan od snažnijih i profitabilnijih marketinških alata danas dostupnih na tržištu. Promotivna povezivanja naglašavaju licencni proizvod i također služe za održavanje njegove dugovječnosti održavanjem svjesnosti kod potrošača. Njihova je prednost da ne samo zadržavaju interes potrošača za licencni proizvod, već privlače i nove potrošače. Budući da je to relativno nov fenomen, većina dokaza o njegovoj efikasnosti je po prirodi anegdotalna. Međutim, primjeri koji su navedeni u djelu, pokazuju da licenciranje može poslužiti interesima oglašivača, barem što se tiče prepoznavanja i sjećanja na oglašavanu marku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija