Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759941

ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE


Manestar, Silvija
ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE // Zbornik sažetka s XIX. Kongresa CROMAR-a / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 65-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 759941 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE
(THE ROLE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION IN LICENSING AUDIOVISUAL INDUSTRY)

Autori
Manestar, Silvija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Zbornik sažetka s XIX. Kongresa CROMAR-a / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005, 65-66

ISBN
953-6025-12-4

Skup
XIX. Kongres CROMAR-a MARKETINŠKE PARADIGME ZA 21. STOLJEĆE

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 21.10.2005. - 22.10.2005

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Licencna promocija; Marketinška komunikacija; Promotivno licenciranje; Vrijednost marke
(Licensing; Marketing communications; Promotional licensing; Brand equity)

Sažetak
Danas kad netko pomisli na licenciranje, obično pomisli na sportsku licencu ili licencu zabavne industrije, ali licenciranje je mnogo kompleksniji proces od toga. Danas sva veća poduzeća, kao i mediji, licenciranje smatraju značajnim promotivnim alatom. Moglo bi se čak reći da je ono postalo jedno od najjačih modernih oblika promocije i proširenja marke te da se upotrebljava na sve sofisticiranije načine. Licenciranje je omiljeni potencijalni izvor financiranja audiovizualne industrije i ono predstavlja oblik oglašavanja. Unatoč mnogim primjedbama i zabrinutosti licenciranje je postalo dominantan marketinški alat u audiovizualnoj industriji. Oglašivači vjeruju da je licenciranje efikasno, i zbog toga su spremni upotrijebiti ga unatoč kritikama i zabrinutosti. Za mnoga poduzeća, korisnike licenci te prodavaonice, licenciranje više nije usputni posao, već je postao važan dio ukupne marketinške strategije, budući da je jedan od snažnijih i profitabilnijih marketinških alata danas dostupnih na tržištu. Promotivna povezivanja naglašavaju licencni proizvod i također služe za održavanje njegove dugovječnosti održavanjem svjesnosti kod potrošača. Njihova je prednost da ne samo zadržavaju interes potrošača za licencni proizvod, već privlače i nove potrošače. Budući da je to relativno nov fenomen, većina dokaza o njegovoj efikasnosti je po prirodi anegdotalna. Međutim, primjeri koji su navedeni u djelu, pokazuju da licenciranje može poslužiti interesima oglašivača, barem što se tiče prepoznavanja i sjećanja na oglašavanu marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Silvija Vig (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Manestar, Silvija
ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE // Zbornik sažetka s XIX. Kongresa CROMAR-a / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2005. str. 65-66 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Manestar, S. (2005) ULOGA INTEGRIRANE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE. U: Kesić, T. & Ozretić Došen, Đ. (ur.)Zbornik sažetka s XIX. Kongresa CROMAR-a.
@article{article, author = {Manestar, Silvija}, year = {2005}, pages = {65-66}, keywords = {Licencna promocija, Marketin\v{s}ka komunikacija, Promotivno licenciranje, Vrijednost marke}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {ULOGA INTEGRIRANE MARKETIN\v{S}KE KOMUNIKACIJE U LICENCNIM SURADNJAMA AUDIOVIZUALNE INDUSTRIJE}, keyword = {Licencna promocija, Marketin\v{s}ka komunikacija, Promotivno licenciranje, Vrijednost marke}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Manestar, Silvija}, year = {2005}, pages = {65-66}, keywords = {Licensing, Marketing communications, Promotional licensing, Brand equity}, isbn = {953-6025-12-4}, title = {THE ROLE OF INTEGRATED MARKETING COMMUNICATION IN LICENSING AUDIOVISUAL INDUSTRY}, keyword = {Licensing, Marketing communications, Promotional licensing, Brand equity}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font