Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759937

Product placement - novi oblik oglašavanja u audiovizualnoj industriji


Manestar, Silvija
Product placement - novi oblik oglašavanja u audiovizualnoj industriji // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XV (2003), 1/2; 87-95 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 759937 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Product placement - novi oblik oglašavanja u audiovizualnoj industriji
(Product placement - a new form of advertising in audiovisual industry)

Autori
Manestar, Silvija

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) XV (2003), 1/2; 87-95

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Audiovizualna industrija; audiovizualni marketing; plasman proizvoda
(Audiovisual industry; audiovisual marketing; product placement)

Sažetak
Kino, televizija i današnji novi mediji raznoliko su definirani kao industrijska umjetnost, oblici masovne komunikacije te audiovizualna industrija. Stvaranje audiovizualnog sadržaja, ili 'kulturne zabave' (filmovi, televizijske serije ili video-igrice) treba gledati iz trodimenzionalne perspektive, kao umjetnost, komunikaciju i stvaranje profita. Neki tvrde da se audiovizualna djela proizvode samo zbog novca i pregovaranja. Međutim, zarada nije jedini aspekt stvaranja filma. Zabava ima i kreativne, društvene i kulturne implikacije. Stvaranje audiovizualnog proizvoda je visokorizičan posao zahvaljujući neophodno velikoj kapitalnoj investiciji i sporom procesu amortizacije, na tržištu koje je vrlo nesigurno i nepredvidljivo. Audiovizualni sektor je rastuća međunarodna industrija koja se brzo mijenja i koja se po određenim karakteristikama razlikuje od drugih konvencionalnijih industrija. Plasiranje proizvoda i sponzoriranje je omiljen potencijalni izvor financiranja audiovizualne industrije. Plasiranje proizvoda je oblik oglašavanja. Unatoč mnogim primjedbama i zabrinutosti, plasiranje proizvoda postao je dominantan marketinški alat u audiovizualnoj industriji. Oglašivači vjeruju da je plasiranje proizvoda efikasno, i zbog toga su spremni upotrijebiti taj alat unatoč kritikama i zabrinutosti. Budući da je plasiranje proizvoda relativno nov fenomen, većina dokaza o njegovoj efikasnosti je po prirodi anegdotalna. Međutim, nekoliko sistematičnijih istraživanja koja su navedena u djelu, pokazuju da plasiranje proizvoda može poslužiti interesima oglašivača, barem što se tiče prepoznavanja i sjećanja na oglašavanu marku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Silvija Vig (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Manestar, Silvija
Product placement - novi oblik oglašavanja u audiovizualnoj industriji // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XV (2003), 1/2; 87-95 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Manestar, S. (2003) Product placement - novi oblik oglašavanja u audiovizualnoj industriji. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XV (1/2), 87-95.
@article{article, author = {Manestar, Silvija}, year = {2003}, pages = {87-95}, keywords = {Audiovizualna industrija, audiovizualni marketing, plasman proizvoda}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XV}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Product placement - novi oblik ogla\v{s}avanja u audiovizualnoj industriji}, keyword = {Audiovizualna industrija, audiovizualni marketing, plasman proizvoda} }
@article{article, author = {Manestar, Silvija}, year = {2003}, pages = {87-95}, keywords = {Audiovisual industry, audiovisual marketing, product placement}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {XV}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Product placement - a new form of advertising in audiovisual industry}, keyword = {Audiovisual industry, audiovisual marketing, product placement} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font