Pregled bibliografske jedinice broj: 759758
O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije
O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije // 10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom
Split, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 759758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije
(On the logical form of educational philosophy and theory)
Autori
Žarnić, Berislav
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Frankenin model; logika normativne teorije; netranzitivnost odnosa posljedice
(Frankena's model; logic of normative theory; non-transitivity of consequence relation)
Sažetak
U Frankeninom model određeni su elementi u teorijskoj strukturi edukacijske filozofije i teorije, ali logički karakter veze među elementima nije prepoznat kao teorijski problem. Frankenin model nadopunjujemo određenjem karaktera odnosa odnosa posljedice u edukacijskoj filozofiji i teoriji. Nastavljajući na ranija istraživanja u kojima je razotkrivena nemonotonost, ovdje dokazujemo da je odnos posljedice u ovakovom teorijskom kontekstu netranzitivan.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija