Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759758

O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije


Žarnić, Berislav
O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije // 10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom
Split, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 759758 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije
(On the logical form of educational philosophy and theory)

Autori
Žarnić, Berislav

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni

Skup
10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 23.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Frankenin model; logika normativne teorije; netranzitivnost odnosa posljedice
(Frankena's model; logic of normative theory; non-transitivity of consequence relation)

Sažetak
U Frankeninom model određeni su elementi u teorijskoj strukturi edukacijske filozofije i teorije, ali logički karakter veze među elementima nije prepoznat kao teorijski problem. Frankenin model nadopunjujemo određenjem karaktera odnosa odnosa posljedice u edukacijskoj filozofiji i teoriji. Nastavljajući na ranija istraživanja u kojima je razotkrivena nemonotonost, ovdje dokazujemo da je odnos posljedice u ovakovom teorijskom kontekstu netranzitivan.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Berislav Žarnić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Žarnić, Berislav
O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije // 10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom
Split, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
Žarnić, B. (2015) O logičkom obliku edukacijske filozofije i teorije. U: 10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom.
@article{article, author = {\v{Z}arni\'{c}, Berislav}, year = {2015}, keywords = {Frankenin model, logika normativne teorije, netranzitivnost odnosa posljedice}, title = {O logi\v{c}kom obliku edukacijske filozofije i teorije}, keyword = {Frankenin model, logika normativne teorije, netranzitivnost odnosa posljedice}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{Z}arni\'{c}, Berislav}, year = {2015}, keywords = {Frankena's model, logic of normative theory, non-transitivity of consequence relation}, title = {On the logical form of educational philosophy and theory}, keyword = {Frankena's model, logic of normative theory, non-transitivity of consequence relation}, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font