Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759527

Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja


Burić, Ivan
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja // Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 167-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 759527 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja
(Market Research: The Influence of Social Contex toward Using of Quantitative and Qualitativne Research Methods)

Autori
Burić, Ivan

Izvornik
Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9 (1997), 12; 167-175

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
kvalitativna istraživanja; kvantitativna istraživanja; socijalni kontekst; kontekst provedbe istraživanja; interpretacija interpretacije; marginalne razlike; komunikacijska kompetnecija
(qualitative research; quantitative research; social context; interpratation of interpretation; marginal differences; communication competence)

Sažetak
Struktura suvremenog socijalnog konteksta potencijalo utječe na heurističku plodnost kvantitativnih metoda istraživanja tržišta. Razlog tome je utjecaj hiperprodukcije objekata marginalnih razlika. Zbog toga, kvantitativna istraživanja razvijena unutar "istraživačke paradigme društvenih definicija" sve češće se zamjenjuju različitim oblicima kvalitativnih istraživanja. Iako se zasnivaju na istim epistemološkim postulatima, osnovne prednosti kvalitativnih istraživanja mogu se promatrati kroz proces uspješnije neutralizacije socijalnog konteksta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Ivan
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja // Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 167-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Burić, I. (1997) Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja. Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (12), 167-175.
@article{article, author = {Buri\'{c}, Ivan}, year = {1997}, pages = {167-175}, keywords = {kvalitativna istra\v{z}ivanja, kvantitativna istra\v{z}ivanja, socijalni kontekst, kontekst provedbe istra\v{z}ivanja, interpretacija interpretacije, marginalne razlike, komunikacijska kompetnecija}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te: \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {12}, issn = {0353-4790}, title = {Istra\v{z}ivanja tr\v{z}i\v{s}ta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istra\v{z}ivanja}, keyword = {kvalitativna istra\v{z}ivanja, kvantitativna istra\v{z}ivanja, socijalni kontekst, kontekst provedbe istra\v{z}ivanja, interpretacija interpretacije, marginalne razlike, komunikacijska kompetnecija} }
@article{article, author = {Buri\'{c}, Ivan}, year = {1997}, pages = {167-175}, keywords = {qualitative research, quantitative research, social context, interpratation of interpretation, marginal differences, communication competence}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te: \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {9}, number = {12}, issn = {0353-4790}, title = {Market Research: The Influence of Social Contex toward Using of Quantitative and Qualitativne Research Methods}, keyword = {qualitative research, quantitative research, social context, interpratation of interpretation, marginal differences, communication competence} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font