Pregled bibliografske jedinice broj: 759527
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja // Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu, 9 (1997), 12; 167-175 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 759527 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Istraživanja tržišta: utjecaj socijalnog konteksta na primjenu kvalitativnih i kvantitativnih metoda istraživanja
(Market Research: The Influence of Social Contex toward Using of Quantitative and Qualitativne Research Methods)
Autori
Burić, Ivan
Izvornik
Tržište: časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 9
(1997), 12;
167-175
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
kvalitativna istraživanja; kvantitativna istraživanja; socijalni kontekst; kontekst provedbe istraživanja; interpretacija interpretacije; marginalne razlike; komunikacijska kompetnecija
(qualitative research; quantitative research; social context; interpratation of interpretation; marginal differences; communication competence)
Sažetak
Struktura suvremenog socijalnog konteksta potencijalo utječe na heurističku plodnost kvantitativnih metoda istraživanja tržišta. Razlog tome je utjecaj hiperprodukcije objekata marginalnih razlika. Zbog toga, kvantitativna istraživanja razvijena unutar "istraživačke paradigme društvenih definicija" sve češće se zamjenjuju različitim oblicima kvalitativnih istraživanja. Iako se zasnivaju na istim epistemološkim postulatima, osnovne prednosti kvalitativnih istraživanja mogu se promatrati kroz proces uspješnije neutralizacije socijalnog konteksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija