Pregled bibliografske jedinice broj: 759112
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992 // Revija za sociologiju, 23 (1992), 3-4; 225-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 759112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992
(Phenomenology of Propaganda. Analysis of Advertising Strategies of Political Parties in Election in Croatia 1992)
Autori
Burić, Ivan
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 23
(1992), 3-4;
225-236
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
izbori; promotivne strategije; propagandni apel; emocionalni govor; propozicionalni govor
(elections; promotional strategy; advertising appeal; emotional speech; propositional speech)
Sažetak
Analizirane su propagandne strategije hrvatskih političkih stranaka u izborima za Županijski dom Sabora RH 1992. Propagandne strategije analizirale su se posredstvom analize strukture promotivnih apela koje su koristile političke stranke te vrste govora pristutnog u oglasima. Shodno tome definirane su tri propagandne strategije koje se razlikuju s obzirom na vrstu apela i vrstu govora.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija