Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759112

Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992


Burić, Ivan
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992 // Revija za sociologiju, 23 (1992), 3-4; 225-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 759112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992
(Phenomenology of Propaganda. Analysis of Advertising Strategies of Political Parties in Election in Croatia 1992)

Autori
Burić, Ivan

Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 23 (1992), 3-4; 225-236

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
izbori; promotivne strategije; propagandni apel; emocionalni govor; propozicionalni govor
(elections; promotional strategy; advertising appeal; emotional speech; propositional speech)

Sažetak
Analizirane su propagandne strategije hrvatskih političkih stranaka u izborima za Županijski dom Sabora RH 1992. Propagandne strategije analizirale su se posredstvom analize strukture promotivnih apela koje su koristile političke stranke te vrste govora pristutnog u oglasima. Shodno tome definirane su tri propagandne strategije koje se razlikuju s obzirom na vrstu apela i vrstu govora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Ivan
Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992 // Revija za sociologiju, 23 (1992), 3-4; 225-236 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Burić, I. (1992) Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992. Revija za sociologiju, 23 (3-4), 225-236.
@article{article, author = {Buri\'{c}, Ivan}, year = {1992}, pages = {225-236}, keywords = {izbori, promotivne strategije, propagandni apel, emocionalni govor, propozicionalni govor}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {23}, number = {3-4}, issn = {0350-154X}, title = {Fenomenologija propagande. Analiza propagandnih strategija politi\v{c}kih stranaka u izborima 1992}, keyword = {izbori, promotivne strategije, propagandni apel, emocionalni govor, propozicionalni govor} }
@article{article, author = {Buri\'{c}, Ivan}, year = {1992}, pages = {225-236}, keywords = {elections, promotional strategy, advertising appeal, emotional speech, propositional speech}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {23}, number = {3-4}, issn = {0350-154X}, title = {Phenomenology of Propaganda. Analysis of Advertising Strategies of Political Parties in Election in Croatia 1992}, keyword = {elections, promotional strategy, advertising appeal, emotional speech, propositional speech} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font