Pregled bibliografske jedinice broj: 759110
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja // Revija za sociologiju, 27 (1996), 1-2; 61-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 759110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja
(Sociology and Marketing: New Research Possibilities)
Autori
Burić, Ivan
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 27
(1996), 1-2;
61-72
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing; primjenjena sociologija; istraživanje tržišta; segmentacija tržišta; dvije različite kulture
(marketing; applied sociology; market research; market segmentation; two different cultures)
Sažetak
Jedno od mogućih područja primjene sociologije u gospodarstvu je marketing. Ta mogućnost ostvaruje se time što se marketing, poput sociologije, određuje kao društveno-humanistička disciplina. U tom kontekstu, sociologija i sociolozi sa svojim specifičnim znanjima i metodama istraživanja mogu biti relevantni suradnici različitim marketinškim projektima kao što su projekti istraživanja tržišta, procesi tržišne segmentacije te projekti pripreme i analize tržišne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija