Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759110

Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja


Burić, Ivan
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja // Revija za sociologiju, 27 (1996), 1-2; 61-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 759110 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja
(Sociology and Marketing: New Research Possibilities)

Autori
Burić, Ivan

Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 27 (1996), 1-2; 61-72

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing; primjenjena sociologija; istraživanje tržišta; segmentacija tržišta; dvije različite kulture
(marketing; applied sociology; market research; market segmentation; two different cultures)

Sažetak
Jedno od mogućih područja primjene sociologije u gospodarstvu je marketing. Ta mogućnost ostvaruje se time što se marketing, poput sociologije, određuje kao društveno-humanistička disciplina. U tom kontekstu, sociologija i sociolozi sa svojim specifičnim znanjima i metodama istraživanja mogu biti relevantni suradnici različitim marketinškim projektima kao što su projekti istraživanja tržišta, procesi tržišne segmentacije te projekti pripreme i analize tržišne komunikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Ivan
Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja // Revija za sociologiju, 27 (1996), 1-2; 61-72 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Burić, I. (1996) Sociologija i marketing: mogućnost novog istraživanja. Revija za sociologiju, 27 (1-2), 61-72.
@article{article, author = {Buri\'{c}, Ivan}, year = {1996}, pages = {61-72}, keywords = {marketing, primjenjena sociologija, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, dvije razli\v{c}ite kulture}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {27}, number = {1-2}, issn = {0350-154X}, title = {Sociologija i marketing: mogu\'{c}nost novog istra\v{z}ivanja}, keyword = {marketing, primjenjena sociologija, istra\v{z}ivanje tr\v{z}i\v{s}ta, segmentacija tr\v{z}i\v{s}ta, dvije razli\v{c}ite kulture} }
@article{article, author = {Buri\'{c}, Ivan}, year = {1996}, pages = {61-72}, keywords = {marketing, applied sociology, market research, market segmentation, two different cultures}, journal = {Revija za sociologiju}, volume = {27}, number = {1-2}, issn = {0350-154X}, title = {Sociology and Marketing: New Research Possibilities}, keyword = {marketing, applied sociology, market research, market segmentation, two different cultures} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font