Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759107

Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta


Burić, Ivan
Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta // Potrošačka kultura i konzumerizam / Čolić, Snježana (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 107-123


CROSBI ID: 759107 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta
(Banks: Money Retailers as Architects of Consumer Personality)

Autori
Burić, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Potrošačka kultura i konzumerizam

Urednik/ci
Čolić, Snježana

Izdavač
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar

Grad
Zagreb

Godina
2013

Raspon stranica
107-123

ISBN
978-953-7964-00-9

Ključne riječi
banke, potrošačko društvo, proizodnja potrošača, data-based marketing, potrošačka sloboda, potrošački subjektivitet
(banks, consumer society, production of consumer, data-based marketing, consumer freedom, consumer subjectivity)

Sažetak
U radu se analizira funkcija i korišteni instrumentarij banaka u tvorbi makro i mikro strukture potrošačkog društva razvijenog u Hrvatskoj tijekom zadnjih desetak godina. Kao institucije koje omogućuju ubrzanje financijskih tokova i uključivanje svih socijalnih kategorija u proces ekonomske razmjene banke su osigurale preduvjete za njegovu konstituciji i kontinuiranu reprodukciju. S druge strane, kroz specifične poslovne procese, prvenstveno kroz procese data-based marketinga, banke su na sebe preuzele i ulogu u procesu konstitucije socijalnog subjektiviteta potrošača. Razvojem specifičnih principa poslovnog upravljanja kao i razvojem financijskih proizvoda temeljenih na data-based marketigu, one su u značajnoj mjeri definirale prostore potrošačkih sloboda, tj. utjecale na formatiranje prostora potrošačkih želja i na taj način na sebe preuzele značajnu ulogu u proizvodnji potrošača kao centralnih subjekata hrvatskog potrošačkog društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Burić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Burić, Ivan
Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta // Potrošačka kultura i konzumerizam / Čolić, Snježana (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2013. str. 107-123
Burić, I. (2013) Banke: trgovci novcem kao arhitekti potrošačkog subjektiviteta. U: Čolić, S. (ur.) Potrošačka kultura i konzumerizam. Zagreb, Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, str. 107-123.
@inbook{inbook, author = {Buri\'{c}, Ivan}, editor = {\v{C}oli\'{c}, S.}, year = {2013}, pages = {107-123}, keywords = {banke, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, proizodnja potro\v{s}a\v{c}a, data-based marketing, potro\v{s}a\v{c}ka sloboda, potro\v{s}a\v{c}ki subjektivitet}, isbn = {978-953-7964-00-9}, title = {Banke: trgovci novcem kao arhitekti potro\v{s}a\v{c}kog subjektiviteta}, keyword = {banke, potro\v{s}a\v{c}ko dru\v{s}tvo, proizodnja potro\v{s}a\v{c}a, data-based marketing, potro\v{s}a\v{c}ka sloboda, potro\v{s}a\v{c}ki subjektivitet}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Buri\'{c}, Ivan}, editor = {\v{C}oli\'{c}, S.}, year = {2013}, pages = {107-123}, keywords = {banks, consumer society, production of consumer, data-based marketing, consumer freedom, consumer subjectivity}, isbn = {978-953-7964-00-9}, title = {Banks: Money Retailers as Architects of Consumer Personality}, keyword = {banks, consumer society, production of consumer, data-based marketing, consumer freedom, consumer subjectivity}, publisher = {Institut dru\v{s}tvenih znanosti Ivo Pilar}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font