Pregled bibliografske jedinice broj: 759078
Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole
Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 573-582 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 759078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole
(Framework for evaluating school board effectiveness in the co-constructivist approach to school development)
Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Koludrović, Morana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
/ Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 573-582
ISBN
978-953-7210-82-3
Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja - Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
dionici škole; (su)konstruktivistička paradigma; školsko okružje; školski menadžment; školsko ozračje
(school participants; school management; Co-constructivistic paradigm of education; school environment)
Sažetak
U ovom će se radu pružiti pregled relevantnih teorija na razmeđi teorijskih područja neprofitnog i javnog marketinga i menadžmenta, vlasničkog upravljanja i obrazovnih znanosti, a koje će objasniti ulogu školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji suvremene škole. Cilj rada je započeti s izradom multidisciplinarnog modela vrednovanja djelovanja školskih odbora, unutar navedene obrazovne paradigme. Potencijalni značaj rada proizlazi iz činjenice da, u hrvatskoj znanstvenoj literaturi, još uvijek, praktično i ne postoje istraživanja uloge i doprinosa školskih odbora u izgradnji školskog okružja i ozračja. Očekuje se da će aplikativni rezultati rada biti: (a) unapređenje partnerske suradnje između školskog menadžmenta (ravnatelja/ravnateljice), školskog odbora i ostalih dionika odgojno – obrazovnog procesa te (b) izrada inicijalne liste za vrednovanje rada školskog odbora i provjeru kritičnih čimbenika njegove uspješnosti (kao praktičnog alata za školski menadžment). U kontekstu izgradnje kulture škole, usmjerene na učenika, unapređenjem rada školskih odbora, mogli bi se unaprijediti odnosi s dionicima škole (nastavnici, stručni suradnici, učenici, roditelji) te doprinijeti kvaliteti školskog okružja i ozračja. S druge strane, predloženi teorijski model u daljnjim će se istraživanjima dodatno razvijati te empirijski vrednovati u konkretnim školskim okruženjima u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu