Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759078

Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole


Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Koludrović, Morana
Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 573-582 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 759078 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole
(Framework for evaluating school board effectiveness in the co-constructivist approach to school development)

Autori
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Koludrović, Morana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 573-582

ISBN
978-953-7210-82-3

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja - Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
dionici škole; (su)konstruktivistička paradigma; školsko okružje; školski menadžment; školsko ozračje
(school participants; school management; Co-constructivistic paradigm of education; school environment)

Sažetak
U ovom će se radu pružiti pregled relevantnih teorija na razmeđi teorijskih područja neprofitnog i javnog marketinga i menadžmenta, vlasničkog upravljanja i obrazovnih znanosti, a koje će objasniti ulogu školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji suvremene škole. Cilj rada je započeti s izradom multidisciplinarnog modela vrednovanja djelovanja školskih odbora, unutar navedene obrazovne paradigme. Potencijalni značaj rada proizlazi iz činjenice da, u hrvatskoj znanstvenoj literaturi, još uvijek, praktično i ne postoje istraživanja uloge i doprinosa školskih odbora u izgradnji školskog okružja i ozračja. Očekuje se da će aplikativni rezultati rada biti: (a) unapređenje partnerske suradnje između školskog menadžmenta (ravnatelja/ravnateljice), školskog odbora i ostalih dionika odgojno – obrazovnog procesa te (b) izrada inicijalne liste za vrednovanje rada školskog odbora i provjeru kritičnih čimbenika njegove uspješnosti (kao praktičnog alata za školski menadžment). U kontekstu izgradnje kulture škole, usmjerene na učenika, unapređenjem rada školskih odbora, mogli bi se unaprijediti odnosi s dionicima škole (nastavnici, stručni suradnici, učenici, roditelji) te doprinijeti kvaliteti školskog okružja i ozračja. S druge strane, predloženi teorijski model u daljnjim će se istraživanjima dodatno razvijati te empirijski vrednovati u konkretnim školskim okruženjima u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija, Sociologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Koludrović, Morana
Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 573-582 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Alfirević, N., Pavičić, J. & Koludrović, M. (2015) Model vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole. U: Opić, S. & Matijević, M. (ur.)Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja.
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2015}, pages = {573-582}, keywords = {dionici \v{s}kole, (su)konstruktivisti\v{c}ka paradigma, \v{s}kolsko okru\v{z}je, \v{s}kolski menad\v{z}ment, \v{s}kolsko ozra\v{c}je}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {Model vrednovanja djelovanja \v{s}kolskog odbora u sukonstruktivisti\v{c}kom pristupu izgradnji \v{s}kole}, keyword = {dionici \v{s}kole, (su)konstruktivisti\v{c}ka paradigma, \v{s}kolsko okru\v{z}je, \v{s}kolski menad\v{z}ment, \v{s}kolsko ozra\v{c}je}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a and Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Koludrovi\'{c}, Morana}, year = {2015}, pages = {573-582}, keywords = {school participants, school management, Co-constructivistic paradigm of education, school environment}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {Framework for evaluating school board effectiveness in the co-constructivist approach to school development}, keyword = {school participants, school management, Co-constructivistic paradigm of education, school environment}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font