Pregled bibliografske jedinice broj: 758886
Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle
Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. V. simpozij: IKT u odgoju i obrazovanju / Dumančić, Mario ; Zovko, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 44-53 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 758886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje glazbene priče Peća i Vuk u sustavu e-učenja Moodle
(Instructional design of the music story Peter and the Wolf in the Moodle e-learning system)
Autori
Tomaš, Suzana ; Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja. V. simpozij: IKT u odgoju i obrazovanju
/ Dumančić, Mario ; Zovko, Vatroslav - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 44-53
ISBN
978-953-7210-83-0
Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbena nastava; glazbena priča; model ADDIE; sustav Moodle
(music teaching; music story; ADDIE model; system Moodle)
Sažetak
Sažetak: Krajnji cilj glazbene nastave je estetski odgoj djeteta, odnosno razvijanje pozitivnih stavova prema glazbi i razvijanje kriterija za vrednovanje glazbenih ostvarenja. Slušanje je aktivnost glazbene nastave koja u najvećoj mjeri pridonosi ostvarenju navedenog cilja. Glazbena priča Peća i vuk, Sergeja Prokofjeva, didaktička je priča pomoću koje učenici upoznaju velik broj instrumenata simfonijskog orkestra. Imajući u vidu trajanje priče od oko 30 minuta i, s tim u vezi, metodičke probleme u vezi njene realizacije u nastavi, u radu je prikazano oblikovanje priče u sustavu e-učenja Moodle. Riječ je o web aplikaciji kojoj se pristupa putem web preglednika s bilo kojeg računala koje ima pristup Internetu. Glazbena priča oblikovana je prema modelu Analysis Design Develop Implement Evaluate (ADDIE) koji se odvija unutar definiranih faza, a ne sugerira određene teorije učenja. Autorice sugeriraju mogućnost implementacije i vrednovanja oblikovanih sadržaja u nastavnom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu