Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758738

Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama


Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama / Jelena Kuvač Kraljević (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)


CROSBI ID: 758738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama
(Handbook for recognition and education of children with language impairment)

Urednik/ci
Jelena Kuvač Kraljević

Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna

Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Zagreb

Godina
2015

Stranica
172

ISBN
978-953-6418-76-3

Ključne riječi
jezične teškoće ; probir ; jezični razvoj ; rana pismenost
(language impairment ; screening ; language development ; early literacy)

Sažetak
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama jedan je od ishoda projekta Preduvjeti školskog uspjeha: rano prepoznavanje jezičnih teškoća koji se od kolovoza 2013. do veljače 2015. provodio u Laboratoriju za psiholingvistička istraživanja Odsjeka za logopediju Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a u suradnji s Hrvatskim logopedskih društvom, Agencijom za odgoj i obrazovanje te Udrugom odgajatelja dječjih vrtića.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jelena Kuvač (urednik)


Citiraj ovu publikaciju:

Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama / Jelena Kuvač Kraljević (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
Jelena Kuvač Kraljević (ur.) (2015) Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama. Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu.
@book{book, year = {2015}, pages = {172}, keywords = {jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, probir, jezi\v{c}ni razvoj, rana pismenost}, isbn = {978-953-6418-76-3}, title = {Priru\v{c}nik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezi\v{c}nim te\v{s}ko\'{c}ama}, keyword = {jezi\v{c}ne te\v{s}ko\'{c}e, probir, jezi\v{c}ni razvoj, rana pismenost}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }
@book{book, year = {2015}, pages = {172}, keywords = {language impairment, screening, language development, early literacy}, isbn = {978-953-6418-76-3}, title = {Handbook for recognition and education of children with language impairment}, keyword = {language impairment, screening, language development, early literacy}, publisher = {Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font