Pregled bibliografske jedinice broj: 758738
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama / Jelena Kuvač Kraljević (ur.). Zagreb: Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (prirucnik)
CROSBI ID: 758738 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s
jezičnim teškoćama
(Handbook for recognition and education of children
with language impairment)
Urednik/ci
Jelena Kuvač Kraljević
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Uredničke knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
172
ISBN
978-953-6418-76-3
Ključne riječi
jezične teškoće ; probir ; jezični razvoj ; rana pismenost
(language impairment ; screening ; language development ; early literacy)
Sažetak
Priručnik za prepoznavanje i obrazovanje djece s jezičnim teškoćama jedan je od ishoda projekta Preduvjeti školskog uspjeha: rano prepoznavanje jezičnih teškoća koji se od kolovoza 2013. do veljače 2015. provodio u Laboratoriju za psiholingvistička istraživanja Odsjeka za logopediju Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, a u suradnji s Hrvatskim logopedskih društvom, Agencijom za odgoj i obrazovanje te Udrugom odgajatelja dječjih vrtića.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti, Logopedija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Jelena Kuvač
(urednik)