Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758485

Pregled stanja i pretpostavke za građanski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj


Rukavina, Maja:
Pregled stanja i pretpostavke za građanski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj // 5. međunardni naučno-stručni skup Kulturni identitet u digitalnom dobu, / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2014. str. 959-966 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 758485 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pregled stanja i pretpostavke za građanski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj
(View the status and conditions for civic education in Croatia)

Autori
Rukavina, Maja:

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
5. međunardni naučno-stručni skup Kulturni identitet u digitalnom dobu, / Arnaut, Muhamed - Zenica : Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2014, 959-966

ISBN
9789958-639-59-3

Skup
Kulturni identitet u digitalnom dobu

Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 03.04.2014. - 04.04.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
edukacija nastavnika; građanski odgoj i obrazovanje; obrazovni sustav
(teachers education; civic education and teaching; educational system)

Sažetak
Polazeći od pretpostavke javljanja sve veće potrebe odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo i ključne uloge škole u formiranju ličnosti mladih, prenošenju kulturnih, moralnih i građanskih vrijednosti Republika Hrvatska je prepoznala činjenicu da će sustavno i kvalitetno uvođenje građanskog odgoja i obrazovanja u obrazovni sustav pomoći mladima u njihovoj pripremi za aktivne i odgovorne građane. Nakon usvajanja Nacionalnog okvirnog kurikuluma i sastavljanja predmetnog kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja stvoreni su uvjeti za zagovaranje i uvođenje mirovnog i građanskog odgoja. Na temelju odluke Ministarstva znanosti, obrazovanja i sporta o dvogodišnjoj eksperimentalnoj provedbi građanskog odgoja i obrazovanja u 2012. godini kroz projekt „Novo doba ljudskih prava i demokracije u školama“ u 12 osnovnih i srednjih škola započinje eksperimentalna provedba kurikuluma građanskog odgoja i obrazovanja, a sustavno uvođenje u svim osnovnim i srednjim školama očekuje se u školskoj godini 2014./2015. Projekt u partnerstvu provodi Mreža mladih Hrvatske, Centar za mirovne studije i GONG u suradnji s Ministarstvom znanosti, obrazovanja i sporta i Agencijom za odgoj i obrazovanje. Do sada je provedeno niz projektnih aktivnosti, a jedna od njih je i edukacija budućih nastavnika u područjima posebne državne skrbi. Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru aktivno je sudjelovao u ovom projektu. U akademskoj godini 2012./2013., u tijeku zimskog semestra, za studente pete godine organizirana su predavanja i radionice u okviru kolegija „Odgoj za ljudska prava“ u suradnji s nositeljima projekta. Odjel je nastavio suradnju kroz podršku i aktivno sudjelovanje na Okruglom stolu o građanskom odgoju i obrazovanju u Gospiću, aktivnim sudjelovanjem na konferencijama o građanskom odgoju i obrazovanju u Vodicama i Vukovaru te nastavljanjem predavanja i radionica za studente u akademskoj godini 2013./2014.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Maja Rukavina (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Rukavina, Maja:
Pregled stanja i pretpostavke za građanski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj // 5. međunardni naučno-stručni skup Kulturni identitet u digitalnom dobu, / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2014. str. 959-966 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Rukavina, M. (2014) Pregled stanja i pretpostavke za građanski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj. U: Arnaut, M. (ur.)5. međunardni naučno-stručni skup Kulturni identitet u digitalnom dobu,.
@article{article, author = {Rukavina, Maja:}, editor = {Arnaut, M.}, year = {2014}, pages = {959-966}, keywords = {edukacija nastavnika, gra\djanski odgoj i obrazovanje, obrazovni sustav}, isbn = {9789958-639-59-3}, title = {Pregled stanja i pretpostavke za gra\djanski odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj}, keyword = {edukacija nastavnika, gra\djanski odgoj i obrazovanje, obrazovni sustav}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Rukavina, Maja:}, editor = {Arnaut, M.}, year = {2014}, pages = {959-966}, keywords = {teachers education, civic education and teaching, educational system}, isbn = {9789958-639-59-3}, title = {View the status and conditions for civic education in Croatia}, keyword = {teachers education, civic education and teaching, educational system}, publisher = {Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici}, publisherplace = {Zenica, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font