Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758403

Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole


Kvesić, Ivan; Prskalo, Ivan; Badrić, Marko; Madunović, Ivan
Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole // Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 153-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 758403 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole
(Leisure time primary school students)

Autori
Kvesić, Ivan ; Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Madunović, Ivan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 153-162

ISBN
978-953-7210-78-6

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja - 1. simpozij Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
kineziološke aktivnosti ; slobodno vrijeme ; sport ; škola ; učenici
(kinesiology ; leisure ; sports ; school ; students)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi strukturu slobodnog vremena učenika srednje školske dobi, odnosno načine provođenja slobodnog vremena kroz različite aktivnosti s posebnim naglaskom na bavljenje kineziološkim aktivnostima. Također, utvrđivane su razlike u aktivnostima slobodnog vremena između učenika i učenica te između učenika pojedinih razreda, odnosno različite starosne dobi. U istraživanju su sudjelovali učenici 7. i 8. razreda Osnovne škole Tin Ujević u Klobuku, Bosna i Hercegovina. Uzorak ispitanika činilo je 65 učenika (N=65), od toga 36 dječaka i 29 djevojčica. Dob učenika kretala se između 13 i 15 godina. U istraživanju je korišten anketni upitnik koji se sastojao se od 10 pitanja koja su se odnosila na aktivnosti provođenja slobodnog vremena. Za utvrđivanje značajnosti razlika u frekvencijama pojedinih odgovora prema spolu i dobi korišten je Hi- kvadrat test. Istraživanjem je utvrđeno da se 40 % učenika bavi nekom kineziološkom aktivnošću u slobodno vrijeme. Utvrđivane razlike prema spolu pokazale su da dječaci svoje slobodno vrijeme češće provode u kineziološkim aktivnostima, dok su djevojčice u slobodno vrijeme više usmjerene na sedentarne aktivnosti. Svi ispitani učenici koji se aktivno bave nekom kineziološkom aktivnosti čine to svakodnevno ili nekoliko puta tjedno Želju za nastavkom prakticiranja kinezioloških aktivnosti u budućnosti ima 75% učenika i 48% učenica. Isto tako, učenici sedmog razreda značajno više svoga slobodnog vremena provode u kineziološkim aktivnostima u odnosu na učenika osmog razreda. Temeljem cilja istraživanja rezultati dovode do zaključka da postoje razlike u provođenju slobodnog vremena između djevojčica i dječaka te da postoje minimalne razlike u načinu provođenja slobodnog vremena između učenika prema njihovoj dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Kineziologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb,
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Prskalo (autor)

Avatar Url Marko Badrić (autor)

Avatar Url Ivan Kvesić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Kvesić, Ivan; Prskalo, Ivan; Badrić, Marko; Madunović, Ivan
Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole // Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 153-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Kvesić, I., Prskalo, I., Badrić, M. & Madunović, I. (2015) Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole. U: Prskalo, I., Horvat, V. & Badrić, M. (ur.)Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost.
@article{article, author = {Kvesi\'{c}, Ivan and Prskalo, Ivan and Badri\'{c}, Marko and Madunovi\'{c}, Ivan}, year = {2015}, pages = {153-162}, keywords = {kineziolo\v{s}ke aktivnosti, slobodno vrijeme, sport, \v{s}kola, u\v{c}enici}, isbn = {978-953-7210-78-6}, title = {Provo\djenje slobodnog vremena u\v{c}enika osnovne \v{s}kole}, keyword = {kineziolo\v{s}ke aktivnosti, slobodno vrijeme, sport, \v{s}kola, u\v{c}enici}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kvesi\'{c}, Ivan and Prskalo, Ivan and Badri\'{c}, Marko and Madunovi\'{c}, Ivan}, year = {2015}, pages = {153-162}, keywords = {kinesiology, leisure, sports, school, students}, isbn = {978-953-7210-78-6}, title = {Leisure time primary school students}, keyword = {kinesiology, leisure, sports, school, students}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font