Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758315

Podrška škole i učitelja darovitim učenicima u nastavi Prirode i društva


Perković Krijan, Ivana; Gajger, Vesna
Podrška škole i učitelja darovitim učenicima u nastavi Prirode i društva // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 697-705 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 758315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Podrška škole i učitelja darovitim učenicima u nastavi Prirode i društva
(School and teachers support to gifted students in science and society)

Autori
Perković Krijan, Ivana ; Gajger, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 697-705

ISBN
978-953-7210-82-3

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13.04.2015. - 15.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
podrška darovitim učenicima; Priroda i društvo; škola; učitelji
(support to gifted students; science and society; school; teachers)

Sažetak
U ovom radu se polazi od pretpostavke da je kultura škole, iskazana kroz odgovarajuću podršku i okruženje, značajan čimbenik u razvoju učeničkih potencijala. Propituje se kakvo je stvarno stanje podrške škole i učitelja potencijalno darovitim učenicima u odnosu spram ciljeva i preporuka iskazanih strateškim dokumentima u području odgoja i obrazovanja u RH. Cilj je ovog istraživanja ispitati u kojoj mjeri škola i učitelji pružaju podršku darovitim učenicima, odnosno utvrditi najučestalije oblike rada s potencijalno darovitim učenicima u okviru nastave Prirode i društva. U radu su prikazani rezultati anketnog istraživanja provedenog početkom 2013. godine na uzorku 184 učitelja razredne nastave Brodsko – posavske županije. Rezultati su pokazali da daroviti učenici nemaju odgovarajuću podršku niti škole niti učitelja. Individualizirani programi poticanja i razvoja takvih učenika i mentorski rad s njima gotovo da i ne postoji. Učitelji koji uočavaju darovite učenike s posebnim interesima i potencijalima za prirodoslovno područje, kao dominantne oblike podrške u redovnoj nastavi navode proširivanje nastavnih sadržaja i povećanje količine zadataka jednake težine, dok se izvan redovne nastave s takvim učenicima ne radi niti u okviru zakonom propisane dodatne nastave. Dobiveni rezultati upućuju na zaključak da unatoč proklamiranim ciljevima i zakonskim odredbama, škole i učitelji ne pružaju potrebnu i odgovarajuću podršku potencijalno darovitim učenicima u nastavi Prirode i društva, a za pretpostaviti je da je slično stanje i u drugim nastavnim predmetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Ivana Perković Krijan (autor)

Avatar Url Vesna Gajger (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Perković Krijan, Ivana; Gajger, Vesna
Podrška škole i učitelja darovitim učenicima u nastavi Prirode i društva // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 697-705 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Perković Krijan, I. & Gajger, V. (2015) Podrška škole i učitelja darovitim učenicima u nastavi Prirode i društva. U: Opić, S. & Matijević, M. (ur.)IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi.
@article{article, author = {Perkovi\'{c} Krijan, Ivana and Gajger, Vesna}, year = {2015}, pages = {697-705}, keywords = {podr\v{s}ka darovitim u\v{c}enicima, Priroda i dru\v{s}tvo, \v{s}kola, u\v{c}itelji}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {Podr\v{s}ka \v{s}kole i u\v{c}itelja darovitim u\v{c}enicima u nastavi Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {podr\v{s}ka darovitim u\v{c}enicima, Priroda i dru\v{s}tvo, \v{s}kola, u\v{c}itelji}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Perkovi\'{c} Krijan, Ivana and Gajger, Vesna}, year = {2015}, pages = {697-705}, keywords = {support to gifted students, science and society, school, teachers}, isbn = {978-953-7210-82-3}, title = {School and teachers support to gifted students in science and society}, keyword = {support to gifted students, science and society, school, teachers}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font