Pregled bibliografske jedinice broj: 758097
Strategije poučavanja učenika s umjetnom pužnicom uz osvrt na početnu nastavu glazbene kulture
Strategije poučavanja učenika s umjetnom pužnicom uz osvrt na početnu nastavu glazbene kulture // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 1; 71-79 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 758097 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije poučavanja učenika s umjetnom pužnicom uz osvrt na početnu nastavu glazbene kulture
(Strategies for Teaching Students with Cochlear Implants with Reference to Start Teaching of Music)
Autori
Skupnjak, Draženka
Izvornik
Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja (0044-4855) 61
(2015), 1;
71-79
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
nastavne strategije ; učenik s umjetnom pužnicom ; glazbena kultura
(teaching strategies ; student with cochlear implants ; music)
Sažetak
Razvojem suvremenog demokratskog društva sve više se ističe potreba razvoja škole u kojoj je nastava orijentirana na učenika, nastava koja pretpostavlja primjenu onih strategija koje učenike uključuju i osamostaljuju u nastavnom procesu. Preporuka učiteljima je da češće izmjenjuju nastavne strategije te da s učenicima pronalaze nova rješenja za kreiranje nastavnih događanja prilagođenih svakodnevnim nastavnim situacijama. Poseban izazov za svakog učitelja predstavlja pronalaženje što učinkovitijih strategija poučavanja za učenika s ugrađenim kohlearnim implantatom (umjetnom pužnicom) koji zvukove čuje sasvim drugačije od osoba koje nemaju oštećenje sluha. Posebice na satovima glazbene kulture rad s učenikom koji čuje uz pomoć umjetne pužnice iziskuje od učitelja dodatno znanje, individualnu pažnju, toleranciju te razumijevanje i spremnost za prihvaćanje djetetovih teškoća. To iziskuje napor i poseban pristup kako bi učenik mogao maksimalno razviti svoje sposobnosti te doživjeti svu ljepotu glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MLA International Bibliography, New York, USA
- EBSCO Publishing, Editorial Department, Massachusetts, USA
- Emerald Management Reviews database, United Kingdom
- Ulrich Serials Analysis System, USA
- Hrčak – Portal znanstvenih časopisa RH