Pregled bibliografske jedinice broj: 758096
Kompetencije i profesionalni razvoj probacijskih službenika
Kompetencije i profesionalni razvoj probacijskih službenika // Ljetopis socijalnog rada, 21 (2014), 3; 511-540 doi:10.3935/ljsr.v21i2.18 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 758096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kompetencije i profesionalni razvoj probacijskih
službenika
(Competencies and professional development of
probation officers)
Autori
Maloić, Snježana ; Ricijaš, Neven
Izvornik
Ljetopis socijalnog rada (1846-5412) 21
(2014), 3;
511-540
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
probacija ; probacijski službenici ; kompetencije ; obrazovanje ; cjeloživotno učenje
(probation ; probation officers ; competences ; education ; life-long learning)
Sažetak
Zanimanje probacijskog službenika relativno je novo zanimanje u Hrvatskoj. Zemlje zapadnog društva imaju gotovo stoljetnu tradiciju ovog zanimanja, a time i bogata iskustva uspjeha i neuspjeha u obrazovnoj politici prema probacijskim službenicima, što je svakako platforma za učenje o hrvatskom probacijskom sustavu. Ciljevi ovog rada su analizirati i istražiti razine i načine obrazovanja probacijskih službenika na europskom području uz temeljne kompetencije potrebne za njihov rad ; istražiti aktualne poteškoće u okviru inozemnih iskustava obrazovanja probacijskih službenika ; analizirati elemente dosadašnjeg obrazovanja probacijskih službenika u Hrvatskoj i ponuditi smjernice za cjeloživotno obrazovanje hrvatskih probacijskih službenika. Razina obrazovanja i dodatne edukacije neposredno utječu na kvalitetu rada probacijskih službenika, posredno na njihove stavove, uvjerenja i pristup počiniteljima, te općenito na kvalitetu rada probacijske službe u cjelini. Autori zaključuju da, u odnosu na europsku praksu, hrvatski probacijski službenici aktualno imaju zadovoljavajuću razinu inicijalnih kompetencija i prvih edukacija u kontekstu cjeloživotnog učenja, pri čemu se naglašava važnost očuvanja ovakve prakse, naročito tijekom gospodarske krize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Neven Ricijaš
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Social Science Citation Index (SSCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Sociological Abstracts