Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758050

Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću


Joh, Ornela
Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek


CROSBI ID: 758050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću
(Topic of the structure and function of the brain in kindergarten)

Autori
Joh, Ornela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Osijek

Datum
24.03

Godina
2015

Stranica
41

Mentor
Irella Bogut

Neposredni voditelj
Željko Popović

Ključne riječi
Mozak; dječji vrtić; odgojitelji; aktivnosti na temu mozak
(Brain; kindergarten; educators; activities on the brain topic)

Sažetak
Mozak je tema koja nije zastupljena u dječjem vrtiću. Svega 36 % odgojitelja susrelo se s temom mozak kroz razne projekte, suradnju s fakultetom i studentima te zbog tjedna mozga koji se održava od 10. do 16. ožujka. Godina 2014. proglašena je Europskom godinom mozga, a kampanju poznatu u svijetu kao Brain Awareness Week inicirala je organizacija The Dana Alliance for Brain Initiatives i provodi se sa svrhom promicanja znanja o mozgu. Cilj ovog istraživanja je istražiti koliko često se provodi tema mozak u dječjem vrtiću i provodi li se uopće. Diplomskim radom žele se ispitati predrasude odgojitelja vezane za teme , poput mozga, koje su na prvi pogled zahtjevne za predškolsku dob. Zadatak je i ispitati što je po njihovom mišljenju složena a što jednostavna tema u radu s djecom te na koji način bi svatko od njih proveo temu mozak na razini skupine ili na razini vrtića. U istraživanju je sudjelovalo 30 odgojiteljica iz dva dječja vrtića u Osijeku i 10 odgojitelja iz dječjeg vrtića u belom Manastiru. Istraživanje je provedeno tijekom veljače 2015. godine anketnim upitnikom koji se sastojao od 7 pitanja, od toga su dva bila zatvorenog tipa. Rezultati su pokazali da odgojitelji smatraju da je u praksi najvažnije nuditi nešto novo i drugačije te izaći iz zadanih okvira. Podijeljeni su oko pretpostavke da dob diktira teme s kojima se djeca susreću u dječjem vrtiću. Ovo je istraživanje pokazalo da većina odgojitelja smatra kako su odgojitelji ti koji nenamjerno podcjenjuju djecu (70 %).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Irella Bogut (mentor)

Avatar Url Željko Popović (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Joh, Ornela
Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Joh, O. (2015) 'Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Joh, Ornela}, year = {2015}, pages = {41}, keywords = {Mozak, dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgojitelji, aktivnosti na temu mozak}, title = {Tema o gra\dji i funkciji mozga u dje\v{c}jem vrti\'{c}u}, keyword = {Mozak, dje\v{c}ji vrti\'{c}, odgojitelji, aktivnosti na temu mozak}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Joh, Ornela}, year = {2015}, pages = {41}, keywords = {Brain, kindergarten, educators, activities on the brain topic}, title = {Topic of the structure and function of the brain in kindergarten}, keyword = {Brain, kindergarten, educators, activities on the brain topic}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font