Pregled bibliografske jedinice broj: 758050
Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću
Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću, 2015., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 758050 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Tema o građi i funkciji mozga u dječjem vrtiću
(Topic of the structure and function of the brain in kindergarten)
Autori
Joh, Ornela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
24.03
Godina
2015
Stranica
41
Mentor
Irella Bogut
Neposredni voditelj
Željko Popović
Ključne riječi
Mozak; dječji vrtić; odgojitelji; aktivnosti na temu mozak
(Brain; kindergarten; educators; activities on the brain topic)
Sažetak
Mozak je tema koja nije zastupljena u dječjem vrtiću. Svega 36 % odgojitelja susrelo se s temom mozak kroz razne projekte, suradnju s fakultetom i studentima te zbog tjedna mozga koji se održava od 10. do 16. ožujka. Godina 2014. proglašena je Europskom godinom mozga, a kampanju poznatu u svijetu kao Brain Awareness Week inicirala je organizacija The Dana Alliance for Brain Initiatives i provodi se sa svrhom promicanja znanja o mozgu. Cilj ovog istraživanja je istražiti koliko često se provodi tema mozak u dječjem vrtiću i provodi li se uopće. Diplomskim radom žele se ispitati predrasude odgojitelja vezane za teme , poput mozga, koje su na prvi pogled zahtjevne za predškolsku dob. Zadatak je i ispitati što je po njihovom mišljenju složena a što jednostavna tema u radu s djecom te na koji način bi svatko od njih proveo temu mozak na razini skupine ili na razini vrtića. U istraživanju je sudjelovalo 30 odgojiteljica iz dva dječja vrtića u Osijeku i 10 odgojitelja iz dječjeg vrtića u belom Manastiru. Istraživanje je provedeno tijekom veljače 2015. godine anketnim upitnikom koji se sastojao od 7 pitanja, od toga su dva bila zatvorenog tipa. Rezultati su pokazali da odgojitelji smatraju da je u praksi najvažnije nuditi nešto novo i drugačije te izaći iz zadanih okvira. Podijeljeni su oko pretpostavke da dob diktira teme s kojima se djeca susreću u dječjem vrtiću. Ovo je istraživanje pokazalo da većina odgojitelja smatra kako su odgojitelji ti koji nenamjerno podcjenjuju djecu (70 %).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek