Pregled bibliografske jedinice broj: 757879
Bajaški jezik i identitet - komodifikacijske i objektifikacijske prakse u obrazovanju
Bajaški jezik i identitet - komodifikacijske i objektifikacijske prakse u obrazovanju // Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/ Intercultural Education - The Position of Roma in Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 295-307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 757879 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bajaški jezik i identitet - komodifikacijske i objektifikacijske prakse u obrazovanju
(The Bayashi Language and Identity - Commodification and Objectification Practices in Education. A Case Study)
Autori
Bilić Meštrić, Klara
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/ Intercultural Education - The Position of Roma in Education
/ Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 295-307
ISBN
978-953-6965-42-7
Skup
Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/ Intercultural Education - The Position of Roma in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.01.2015. - 09.01.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Bajaški jezik; objektifikacija; komodifikacija; kulturni kapital; marginalizacija
(Bayashi language; objectification; commodification; cultural capital; marginalisation)
Sažetak
Cilj je ovog rada predstaviti komodifikacijske i objektifikacijske procese romsko-bajaškog jezika i identiteta u obrazovanju. U radu se jezik i identitet analiziraju kao oblici društvene prakse, te se prikazuju procesi gdje se jezik i identitet komodificiraju i objektificiraju u posebnim obrazovnim kontekstima. Kako pokazuje studija slučaja, romski/bajaški jezik i identitet postaju vidljivi, te uvjetno legitimizirani tek kad sam govornik postaje dijelom visokog obrazovanja, dok prethodne kontekste, gdje jezik i identitet ne predstavljaju „robu“, obilježavaju različiti oblici otvorene marginalizacije i diskriminacije. Pitanje koje se postavlja u radu odnosi se na legitimiziranje identiteta i jezika do kojeg dolazi tek u visokom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija