Pregled bibliografske jedinice broj: 757665
Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike
Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, X (2009), 38; 21-34 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 757665 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Novi pristupi u obrazovanju nastavnika matematike
(New approaches of Math teacher education)
Autori
Šikić, Tomislav
Izvornik
Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) X
(2009), 38;
21-34
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Bolonjski proces; kurikularna reforma; obrazovanje nastavnika matematike
(Bologna process; curriculum reform; Math teacher education)
Sažetak
U radu su prezentirane inovacije na studiju Matematike ; nastavnički smjer koje su uvedene u skladu s Bolonjskim procesom i Nacionalnim okvirnim kurikulom. Posebni osvrt je dan na bitno promjenjeni omjer matematičkih i pedagoško metodičkih sadržaja koji se pružaju budućim nastavnicima matematike na spomenutom studiju pri PMF MO Sveučilišra u Zagrebu. U radu je prikazan novi pristup na osnovu kojeg su klasični kolegiji matematičke analize (MAT1-4) modificirani u kolegije Difrencijalni i integralni račun 1 i 2 te Osnove matematičke analize.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb
Profili:
Tomislav Šikić
(autor)