Pregled bibliografske jedinice broj: 757441
Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica)
Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica) // XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja
Zadar, Hrvatska, 2015. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 757441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica)
(Modern teaching approach aimed at improving the understanding of acceleration (workshop))
Autori
Erceg, Nataša ; Tuhtan, Senada
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Skup
XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.03.2015. - 01.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
akceleracija; poučnik
(acceleration; tutorial)
Sažetak
S ciljem poboljšanja razumijevanja kinematičkih koncepata, edukacijski fizičari predlažu različite suvremene pristupe u nastavi kojima se potiče veći učenički/studentski angažman u različitim aktivnostima. Jedan od načina koji omogućuje veću aktivnost na nastavi i bolje razumijevanje jest korištenje tzv. Tutoriala. Ova metoda, koja će biti simulirana u okviru radionice na temu akceleracije, nastala je kao rezultat znanstvenog pristupa poučavanju fizike. Podrazumijeva: (1) individualno rješavanje inicijalnog testa, (2) grupno odgovaranje na pitanja s radnih listića, (3) individualno rješavanje domaće zadaće na radnim listićima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija