Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 757441

Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica)


Erceg, Nataša; Tuhtan, Senada
Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica) // XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja
Zadar, Hrvatska, 2015. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 757441 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica)
(Modern teaching approach aimed at improving the understanding of acceleration (workshop))

Autori
Erceg, Nataša ; Tuhtan, Senada

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.03.2015. - 01.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
akceleracija; poučnik
(acceleration; tutorial)

Sažetak
S ciljem poboljšanja razumijevanja kinematičkih koncepata, edukacijski fizičari predlažu različite suvremene pristupe u nastavi kojima se potiče veći učenički/studentski angažman u različitim aktivnostima. Jedan od načina koji omogućuje veću aktivnost na nastavi i bolje razumijevanje jest korištenje tzv. Tutoriala. Ova metoda, koja će biti simulirana u okviru radionice na temu akceleracije, nastala je kao rezultat znanstvenog pristupa poučavanju fizike. Podrazumijeva: (1) individualno rješavanje inicijalnog testa, (2) grupno odgovaranje na pitanja s radnih listića, (3) individualno rješavanje domaće zadaće na radnim listićima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku

Profili:

Avatar Url Nataša Erceg (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Nataša; Tuhtan, Senada
Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica) // XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja
Zadar, Hrvatska, 2015. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni)
Erceg, N. & Tuhtan, S. (2015) Suvremeni pristup u nastavi s ciljem poboljšanja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica). U: XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja.
@article{article, author = {Erceg, Nata\v{s}a and Tuhtan, Senada}, year = {2015}, keywords = {akceleracija, pou\v{c}nik}, title = {Suvremeni pristup u nastavi s ciljem pobolj\v{s}anja razumijevanja koncepta akceleracije (radionica)}, keyword = {akceleracija, pou\v{c}nik}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Erceg, Nata\v{s}a and Tuhtan, Senada}, year = {2015}, keywords = {acceleration, tutorial}, title = {Modern teaching approach aimed at improving the understanding of acceleration (workshop)}, keyword = {acceleration, tutorial}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font