Pregled bibliografske jedinice broj: 757382
Digitalno učenje
Digitalno učenje. Zagreb: Školske novine ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, 2015 (monografija)
CROSBI ID: 757382 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Digitalno učenje
(Digital Learning)
Autori
Jandrić, Petar
Ostali urednici
Majetić, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Školske novine ; Tehničko veleučilište u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2015
Stranica
224
ISBN
987-953-160-246-4
Ključne riječi
digitalno učenje; kritička teorija
(digital learning; critical theory)
Sažetak
Digitalno učenje čine članci objavljeni u Školskim novinama u tjednoj kolumni Tehnologije i obrazovanje tijekom školskih godina 2012/2013. i 2013/2014. Svaki je članak potpuno samostalan, ali skupljeni na jedno mjesto počinju oponašati lego- kockice – ovisno o čitalačkom pristupu i interpretaciji, zadobivaju različite oblike i namjene. Uredničkom intervencijom članke smo povezali u dvanaest zaokruženih poglavlja te svakom dodali kratak sažetak, popis ključnih riječi i bibliografiju. Tako smo kolumnu najprije pretvorili u priručnik za učitelje i nastavnike u osnovnim i srednjim školama, a potom i u udžbenik prilagođen uporabi u visokoškolskoj nastavi. Knjiga se može čitati na različite načine, ovisno o čitateljevim željama i potrebama. Koga zanima neka određena tema, naprosto će otvoriti relevantni članak ; kome se žuri, potražit će okvirnu informaciju u sažecima, a oni kojima je do zaokružene priče o odgoju, obrazovanju i informacijskim tehnologijama, čitat će po redu. Nastavnici i profesori knjigu će koristiti kao pedagoški alat za rad s učenicima i studentima. Mnogi su članci u biti sažeci stručnih i znanstvenih radova, a nekoliko ih je izravno ili s manjim izmjenama preneseno iz autorovih ranijih publikacija ; više informacija o tome može se naći u izvorima navedenima u bibliografiji i prema navedenim ključnim riječima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija