Pregled bibliografske jedinice broj: 757371
Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata
Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata // Zbornik radova XII. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja / L. Ivanjek, P. Pećina, M. Planinić, A. Sušac (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2015. str. 32-40 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 757371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata
(Blended learning approach to kinematical concepts)
Autori
Erceg, Nataša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova XII. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja
/ L. Ivanjek, P. Pećina, M. Planinić, A. Sušac - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2015, 32-40
ISBN
978-953-7178-18-5
Skup
XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.03.2015. - 01.04.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kombinirani pristup učenju ; kinematički koncepti
(blended learning approach ; kinematical concepts)
Sažetak
Uzimajući u obzir važnost usvajanja znanja iz kinematike za razumijevanje fizike u cjelini, provedena su brojna istraživanja u okviru kojih se ispitivalo učeničko/studentsko konceptualno razumijevanje kinematičkih pojmova te sposobnost crtanja i interpretacije odgovarajućih grafičkih prikaza. Rezultati ovih istraživanja ukazuju da učenici/studenti, između ostalog, imaju poteškoća s usvajanjem koncepata brzine i akceleracije te s crtanjem i opisom odgovarajućih grafičkih prikaza. Primjeri miskoncepcija iz kinematike bit će navedeni i raspravljeni na konkretnim zadacima uz prezentaciju suvremenog pristupa u nastavi, tzv. kombiniranog pristupa. On potiče učenike/studente na veći angažman u nastavi i omogućava nastavnicima bolji uvid u njihove sposobnosti i znanja te na taj način podiže kvalitetu nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija