Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 757371

Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata


Erceg, Nataša
Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata // Zbornik radova XII. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja / L. Ivanjek, P. Pećina, M. Planinić, A. Sušac (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2015. str. 32-40 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 757371 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata
(Blended learning approach to kinematical concepts)

Autori
Erceg, Nataša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova XII. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja / L. Ivanjek, P. Pećina, M. Planinić, A. Sušac - Zagreb : Hrvatsko fizikalno društvo, 2015, 32-40

ISBN
978-953-7178-18-5

Skup
XII. hrvatski simpozij o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 30.03.2015. - 01.04.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kombinirani pristup učenju ; kinematički koncepti
(blended learning approach ; kinematical concepts)

Sažetak
Uzimajući u obzir važnost usvajanja znanja iz kinematike za razumijevanje fizike u cjelini, provedena su brojna istraživanja u okviru kojih se ispitivalo učeničko/studentsko konceptualno razumijevanje kinematičkih pojmova te sposobnost crtanja i interpretacije odgovarajućih grafičkih prikaza. Rezultati ovih istraživanja ukazuju da učenici/studenti, između ostalog, imaju poteškoća s usvajanjem koncepata brzine i akceleracije te s crtanjem i opisom odgovarajućih grafičkih prikaza. Primjeri miskoncepcija iz kinematike bit će navedeni i raspravljeni na konkretnim zadacima uz prezentaciju suvremenog pristupa u nastavi, tzv. kombiniranog pristupa. On potiče učenike/studente na veći angažman u nastavi i omogućava nastavnicima bolji uvid u njihove sposobnosti i znanja te na taj način podiže kvalitetu nastave.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Fizika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci - Odjel za fiziku

Profili:

Avatar Url Nataša Erceg (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Erceg, Nataša
Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata // Zbornik radova XII. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja / L. Ivanjek, P. Pećina, M. Planinić, A. Sušac (ur.).
Zagreb: Hrvatsko fizikalno društvo, 2015. str. 32-40 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Erceg, N. (2015) Kombinirani pristup učenju kinematičkih koncepata. U: L. Ivanjek, P. Pećina, M. Planinić, A. Sušac (ur.)Zbornik radova XII. hrvatskog simpozija o nastavi fizike, Povezivanje nastave fizike i istraživanja.
@article{article, author = {Erceg, Nata\v{s}a}, year = {2015}, pages = {32-40}, keywords = {kombinirani pristup u\v{c}enju, kinemati\v{c}ki koncepti}, isbn = {978-953-7178-18-5}, title = {Kombinirani pristup u\v{c}enju kinemati\v{c}kih koncepata}, keyword = {kombinirani pristup u\v{c}enju, kinemati\v{c}ki koncepti}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Erceg, Nata\v{s}a}, year = {2015}, pages = {32-40}, keywords = {blended learning approach, kinematical concepts}, isbn = {978-953-7178-18-5}, title = {Blended learning approach to kinematical concepts}, keyword = {blended learning approach, kinematical concepts}, publisher = {Hrvatsko fizikalno dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font