Pregled bibliografske jedinice broj: 756890
Odgojna uloga nastavnika likovne kulture
Odgojna uloga nastavnika likovne kulture // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja. Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti / Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 612-622 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 756890 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojna uloga nastavnika likovne kulture
(Educational role of art teachers)
Autori
Simel, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja. Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti
/ Jerković, Berislav ; Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 612-622
ISBN
978-953-58055-5-7
Skup
Prvi međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti "Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja"
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
likovna kultura ; nastavnici likovne kulture ; odgoj
(education ; visual art ; art education teachers)
Sažetak
Razvoj i njegovanje likovne kulture u odgoju i obrazovanju važan je dio cjelovitog, zdravog razvoja učenikove osobnosti. Uloga nastavnika likovne kulture više se ne ogleda samo u tradicionalnom ostvarivanju ciljeva i zadataka predmeta likovne kulture, već i u stvaranju uvjeta za ostvarivanje učenikovih potencijala i mogućnosti, koje mogu biti u okviru likovne umjetnosti. U skladu s viđenjem odgoja i vrijednostima u njegovu temelju, nastavnici likovne kulture trebaju omogućiti učenicima slobodno istraživanje i izražavanje kreativnosti, estetskih i inovativnih ideja te učenje kroz vlastito iskustvo, a ne trebaju im nametati vlastito viđenje umjetnosti i lijepoga jer time izravno štete njihovu zdravu razvoju. Da bi nastavnici bili u mogućnosti osigurati učenicima takva iskustva, važno je da ih njihovo visokoškolsko pedagoško obrazovanje za to i pripremi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija