Pregled bibliografske jedinice broj: 756766
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga? // Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj / Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor (ur.).
Zagreb: The Urban Institute, 2007. str. 56-59
CROSBI ID: 756766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?
(How to Measure Success in Outsourcing?)
Autori
Pelikan, Jadranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj
Urednik/ci
Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor
Izdavač
The Urban Institute
Grad
Zagreb
Godina
2007
Raspon stranica
56-59
ISBN
978-953-7322-10-6
Ključne riječi
outsourcing, zadovoljstvo konzultantskom uslugom
(outsourcing, satisfaction with consulting service)
Sažetak
Procesom pristupanja Hrvatske Europskoj uniji neizbježno će doći do procesa restrukturiranja javnog sektora, a vanjsko ugovaranje usluga će predstavljati jedno od sredstava za pokretanje i provedbu tog procesa. Za ostvarenje uspješnog partnerskog odnosa između regionalnih ili lokalnih samouprava i vanjskih ugovaratelja usluga, a koji će voditi do visoke kvalitete i zadovoljstva pruženom uslugom, potrebno je uložiti dosta napora u pripremu procesa ugovaranja. Zato je ključno ojačati kapacitete javnog sektora za razumijevanje procesa outsourcinga, pridržavanje dogovorenih procedura, pravodobnu i učinkovitu implementaciju usvojenih strategija te monitoring postignutog na temelju pokazatelja uspješnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija
POVEZANOST RADA