Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 756766

Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?


Pelikan, Jadranka
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga? // Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj / Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor (ur.).
Zagreb: The Urban Institute, 2007. str. 56-59


CROSBI ID: 756766 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?
(How to Measure Success in Outsourcing?)

Autori
Pelikan, Jadranka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj

Urednik/ci
Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor

Izdavač
The Urban Institute

Grad
Zagreb

Godina
2007

Raspon stranica
56-59

ISBN
978-953-7322-10-6

Ključne riječi
outsourcing, zadovoljstvo konzultantskom uslugom
(outsourcing, satisfaction with consulting service)

Sažetak
Procesom pristupanja Hrvatske Europskoj uniji neizbježno će doći do procesa restrukturiranja javnog sektora, a vanjsko ugovaranje usluga će predstavljati jedno od sredstava za pokretanje i provedbu tog procesa. Za ostvarenje uspješnog partnerskog odnosa između regionalnih ili lokalnih samouprava i vanjskih ugovaratelja usluga, a koji će voditi do visoke kvalitete i zadovoljstva pruženom uslugom, potrebno je uložiti dosta napora u pripremu procesa ugovaranja. Zato je ključno ojačati kapacitete javnog sektora za razumijevanje procesa outsourcinga, pridržavanje dogovorenih procedura, pravodobnu i učinkovitu implementaciju usvojenih strategija te monitoring postignutog na temelju pokazatelja uspješnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA



Citiraj ovu publikaciju:

Pelikan, Jadranka
Kako mjeriti uspjeh outsourcinga? // Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj / Karzen, Mirna ; Mikelsons, Maris ; Chmura, Krzysztof ; Pleština, Sunčica ; Ramić, Senka ; Runtić, Dario ; Miškulin, Igor (ur.).
Zagreb: The Urban Institute, 2007. str. 56-59
Pelikan, J. (2007) Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?. U: Karzen, M., Mikelsons, M., Chmura, K., Pleština, S., Ramić, S., Runtić, D. & Miškulin, I. (ur.) Outsourcing u gradovima i općinama: primjeri dobre prakse vanjskog ugovaranja usluga u Republici Hrvatskoj. Zagreb, The Urban Institute, str. 56-59.
@inbook{inbook, author = {Pelikan, Jadranka}, year = {2007}, pages = {56-59}, keywords = {outsourcing, zadovoljstvo konzultantskom uslugom}, isbn = {978-953-7322-10-6}, title = {Kako mjeriti uspjeh outsourcinga?}, keyword = {outsourcing, zadovoljstvo konzultantskom uslugom}, publisher = {The Urban Institute}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pelikan, Jadranka}, year = {2007}, pages = {56-59}, keywords = {outsourcing, satisfaction with consulting service}, isbn = {978-953-7322-10-6}, title = {How to Measure Success in Outsourcing?}, keyword = {outsourcing, satisfaction with consulting service}, publisher = {The Urban Institute}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font