Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 756760

Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj


Perišin, Tena; Miljan, Matea
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 756760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
(Gender Sterotypes in Television Commercials in Croatia)

Autori
Perišin, Tena ; Miljan, Matea

Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 7 (2014), 18; 199-227

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Rodni stereotipi ; televizija ; mediji ; reklamne poruke ; HRT ; Nova TV ; RTL
(Gender Stereotypes ; Television ; Media ; Commercials ; HRT ; Nova TV ; RTL)

Sažetak
Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postojanje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muškaraca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tena Perišin (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada media-dialogues.com

Citiraj ovu publikaciju:

Perišin, Tena; Miljan, Matea
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227 (recenziran, članak, znanstveni)
Perišin, T. & Miljan, M. (2014) Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj. Medijski dijalozi, 7 (18), 199-227.
@article{article, author = {Peri\v{s}in, Tena and Miljan, Matea}, year = {2014}, pages = {199-227}, keywords = {Rodni stereotipi, televizija, mediji, reklamne poruke, HRT, Nova TV, RTL}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {7}, number = {18}, issn = {1800-7074}, title = {Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj}, keyword = {Rodni stereotipi, televizija, mediji, reklamne poruke, HRT, Nova TV, RTL} }
@article{article, author = {Peri\v{s}in, Tena and Miljan, Matea}, year = {2014}, pages = {199-227}, keywords = {Gender Stereotypes, Television, Media, Commercials, HRT, Nova TV, RTL}, journal = {Medijski dijalozi}, volume = {7}, number = {18}, issn = {1800-7074}, title = {Gender Sterotypes in Television Commercials in Croatia}, keyword = {Gender Stereotypes, Television, Media, Commercials, HRT, Nova TV, RTL} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font