Pregled bibliografske jedinice broj: 756760
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 756760 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
(Gender Sterotypes in Television Commercials in Croatia)
Autori
Perišin, Tena ; Miljan, Matea
Izvornik
Medijski dijalozi (1800-7074) 7
(2014), 18;
199-227
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Rodni stereotipi ; televizija ; mediji ; reklamne poruke ; HRT ; Nova TV ; RTL
(Gender Stereotypes ; Television ; Media ; Commercials ; HRT ; Nova TV ; RTL)
Sažetak
Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postojanje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muškaraca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti