Pregled bibliografske jedinice broj: 756059
Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping
Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping // Oeconomica Jadertina, 4 (2014), 2; 64-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 756059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping
(The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping)
Autori
Vidov, Luana ; Radman Peša, Anita ; Bosna, Jurica
Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 4
(2014), 2;
64-76
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Competitive Intelligence ; mystery shopping ; konkurentsko okruženje ; informacije
(Competitive Intelligence ; Mystery Shopping ; competitive environment ; information)
Sažetak
S obzirom na to da se organizacije u današnje vrijeme suočavaju s intenzivnim povećanjem globalne konkurencije, dinamičnim poslovnim okruženjem te ubrzanim razvojem informatičke i komunikacijske tehnologije, mnogi svjetski autori navode kako su točne, pravodobne i relevantne informacije od iznimnog značaja za opstanak, rast i razvoj tvrtke. Stoga, upravo Competitive Intelligence, proces kojim organizacija pribavlja, analizira te upravlja podacima i informacijama iz konkurentskog okruženja, dobiva sve više na važnosti pri čemu autori ovim radom iznose njegov cjelovit i aktualan pregled. Mystery shopping (MS) kao oblik CI-a smatra se jednim od najmoćnijih alata dostupnih organizacijama koji pomaže menadžerima i donositeljima odluka da identificiraju područja kojima je potrebno poboljšanje. Cilj je rada ukazati na značaj i koristi koje Competitive Intelligence i mystery shopping donose tvrtkama koje se njima koriste. Istraživanjem relevantne znanstvene literature autori zaključuju kako organizacije sve veću pozornost posvećuju razvoju i unapređenju CI-a i MS-a iz razloga što organizacije na taj način razvijaju učinkovite i brze odgovore na poteze konkurencije, postižu željene ciljeve i poboljšavaju svoj položaj u sadašnjosti i budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija