Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 756059

Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping


Vidov, Luana; Radman Peša, Anita; Bosna, Jurica
Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping // Oeconomica Jadertina, 4 (2014), 2; 64-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 756059 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping
(The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping)

Autori
Vidov, Luana ; Radman Peša, Anita ; Bosna, Jurica

Izvornik
Oeconomica Jadertina (1848-4956) 4 (2014), 2; 64-76

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Competitive Intelligence ; mystery shopping ; konkurentsko okruženje ; informacije
(Competitive Intelligence ; Mystery Shopping ; competitive environment ; information)

Sažetak
S obzirom na to da se organizacije u današnje vrijeme suočavaju s intenzivnim povećanjem globalne konkurencije, dinamičnim poslovnim okruženjem te ubrzanim razvojem informatičke i komunikacijske tehnologije, mnogi svjetski autori navode kako su točne, pravodobne i relevantne informacije od iznimnog značaja za opstanak, rast i razvoj tvrtke. Stoga, upravo Competitive Intelligence, proces kojim organizacija pribavlja, analizira te upravlja podacima i informacijama iz konkurentskog okruženja, dobiva sve više na važnosti pri čemu autori ovim radom iznose njegov cjelovit i aktualan pregled. Mystery shopping (MS) kao oblik CI-a smatra se jednim od najmoćnijih alata dostupnih organizacijama koji pomaže menadžerima i donositeljima odluka da identificiraju područja kojima je potrebno poboljšanje. Cilj je rada ukazati na značaj i koristi koje Competitive Intelligence i mystery shopping donose tvrtkama koje se njima koriste. Istraživanjem relevantne znanstvene literature autori zaključuju kako organizacije sve veću pozornost posvećuju razvoju i unapređenju CI-a i MS-a iz razloga što organizacije na taj način razvijaju učinkovite i brze odgovore na poteze konkurencije, postižu željene ciljeve i poboljšavaju svoj položaj u sadašnjosti i budućnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Jurica Bosna (autor)

Avatar Url Anita Peša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidov, Luana; Radman Peša, Anita; Bosna, Jurica
Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping // Oeconomica Jadertina, 4 (2014), 2; 64-76 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Vidov, L., Radman Peša, A. & Bosna, J. (2014) Uloga i značaj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping. Oeconomica Jadertina, 4 (2), 64-76.
@article{article, author = {Vidov, Luana and Radman Pe\v{s}a, Anita and Bosna, Jurica}, year = {2014}, pages = {64-76}, keywords = {Competitive Intelligence, mystery shopping, konkurentsko okru\v{z}enje, informacije}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1848-4956}, title = {Uloga i zna\v{c}aj Competitive Intelligence-a s posebnim osvrtom na mystery shopping / The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping}, keyword = {Competitive Intelligence, mystery shopping, konkurentsko okru\v{z}enje, informacije} }
@article{article, author = {Vidov, Luana and Radman Pe\v{s}a, Anita and Bosna, Jurica}, year = {2014}, pages = {64-76}, keywords = {Competitive Intelligence, Mystery Shopping, competitive environment, information}, journal = {Oeconomica Jadertina}, volume = {4}, number = {2}, issn = {1848-4956}, title = {The Role and Importance of Competitive Intelligence with Particular Emphasis on Mystery Shopping}, keyword = {Competitive Intelligence, Mystery Shopping, competitive environment, information} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font