Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 756035

Metodičko oblikovanje osnovnoškolske nastave robotike


Purković, Damir
Metodičko oblikovanje osnovnoškolske nastave robotike // Obrazovanje i usavršavanje učitelja tehničke kulture - robotika
Rijeka, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)


CROSBI ID: 756035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodičko oblikovanje osnovnoškolske nastave robotike
(METHODOLOGICAL SHAPING OF THE TEACHING ROBOTICS IN PRIMARY SCHOOL)

Autori
Purković, Damir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, pp prezentacija, stručni

Skup
Obrazovanje i usavršavanje učitelja tehničke kulture - robotika

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 28.03.2013

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
metodički pristupi; osnovnoškolska nastava; robotika u nastavi; robotički nastavni sadržaji; tehnička kultura
(methodological approaches; primary school teaching; teaching robotics; robotic teaching content; technical culture)

Sažetak
Sadržaji iz područja robotike, automatike i, u konačnici, mehatronike, već su dulje prisutni u tehnološko-proizvodnoj stvarnosti, ali i u tehničko-tehnološkoj svakodnevnici. U nastavi tehničke kulture se, prateći takve trendove, već dugi niz godina različiti sadržaji iz ovog područja implementiraju u kurikulum ove nastave, najčešće nesustavno ili putem izvannastavnih aktivnosti učenika. Stoga se iskazuje potreba sustavnog integriranja ovakvih sadržaja u postojeći kurikulum nastave tehničke kulture. U tom smislu u radu se iznose znanstveni dosezi i iskustva dobre prakse, odnosno, prihvatljivi nastavni pristupi i smjernice, kao optimalni predlošci za realizaciju ovakvih sadržaja i aktivnosti u nastavi. Ujedno se iznosi metodički okvir osnovnoškolske nastave robotičkog područja, te se iznose opći sadržaji koje učenici na pojedinoj razvojnoj razini mogu i trebaju usvojiti. U radu se iznose i primjeri realizacije sadržaja i aktivnosti u nastavi, kao poticaj učiteljima na planiranje, organizaciju i realizaciju vlastitih sadržaja i aktivnosti iz robotike, usklađenih s interesima učenika, mogućnostima škole i vlastitim sklonostima. Vođeni dinamikom suvremenih tehničko- tehnoloških dosega i potrebom praćenja takvih dosega u edukaciji, učenicima osnovnoškolske nastave sadržaji iz robotike mogu biti, ne samo izvor smisla i interesa, već poticaj za iznimna postignuća u nastavi i budućem profesionalnom razvoju. Zbog toga metodičke smjernice za oblikovanje sadržaja i aktivnosti iz robotike učiteljima trebaju biti orjentir za implementaciju takvih sadržaja u nastavu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Damir Purković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Purković, Damir
Metodičko oblikovanje osnovnoškolske nastave robotike // Obrazovanje i usavršavanje učitelja tehničke kulture - robotika
Rijeka, Hrvatska, 2013. (pozvano predavanje, nije recenziran, pp prezentacija, stručni)
Purković, D. (2013) Metodičko oblikovanje osnovnoškolske nastave robotike. U: Obrazovanje i usavršavanje učitelja tehničke kulture - robotika.
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir}, year = {2013}, keywords = {metodi\v{c}ki pristupi, osnovno\v{s}kolska nastava, robotika u nastavi, roboti\v{c}ki nastavni sadr\v{z}aji, tehni\v{c}ka kultura}, title = {Metodi\v{c}ko oblikovanje osnovno\v{s}kolske nastave robotike}, keyword = {metodi\v{c}ki pristupi, osnovno\v{s}kolska nastava, robotika u nastavi, roboti\v{c}ki nastavni sadr\v{z}aji, tehni\v{c}ka kultura}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Purkovi\'{c}, Damir}, year = {2013}, keywords = {methodological approaches, primary school teaching, teaching robotics, robotic teaching content, technical culture}, title = {METHODOLOGICAL SHAPING OF THE TEACHING ROBOTICS IN PRIMARY SCHOOL}, keyword = {methodological approaches, primary school teaching, teaching robotics, robotic teaching content, technical culture}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font