Pregled bibliografske jedinice broj: 756023
Stvaranje marke Grada Daruvara
Stvaranje marke Grada Daruvara, 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 756023 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke Grada Daruvara
(The Branding of the City of Daruvar)
Autori
Hohnjec , Danko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
02.03
Godina
2015
Stranica
97
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
razvoj grada; marka grada; stvaranje marke Grada Daruvara; zdravstveni turizam
(development of the city; the city brand; branding the City of Daruvar; health tourism)
Sažetak
U radu se govori o stvaranju marke Grada Daruvara. Gras Daruvar je naselje sa dugom urbanom povijesti čiji početci sežu još u rimsko doba. Izrada ovoga rada je bila potaknuta sve većim nezadovoljstvom zbog lošeg socijalnog i ekonomskog stanja u gradu, kao i sve većim odljevom mlađeg obrazovanog stanovništva. Poticaj ovome radu bila je nedostatna sustavna obrađenost i prikaz inozemnih i domaćih teorijskih istraživanja, kao i manjkava istraživačka iskustva u vezi sa stvaranjem marki gradova. Ovim radom nastojalo se predočiti važnost brendiranja marke grada Daruvara. Gradovi koji su uspjeli stvoriti jaku marku grada, gradovi koji imaju pozitivan imidž, svakako su i konkurentniji na tržištima na kojima žele participirati. Stvaranje novih i održavanje postojećih poslovnih, društvenih , kulturnih i emocionalnih veza i odnosa u smislu poticanja i razvija lokalne ekonomije, povećanja gradskog razvoja i otvaranja novih radnih mjesta najveći je pozitivan efekt stvaranja marke grada.
Izvorni jezik
Hrvatski