Pregled bibliografske jedinice broj: 755979
Konvergencija u proizvodnji medijskih sadržaja: dokle su stigli javni medijski servis HRT i komercijalna televizija u Hrvatskoj?
Konvergencija u proizvodnji medijskih sadržaja: dokle su stigli javni medijski servis HRT i komercijalna televizija u Hrvatskoj? // Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 4 / Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dejan (ur.)., 2014. str. 165-177
CROSBI ID: 755979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konvergencija u proizvodnji medijskih sadržaja:
dokle su stigli javni medijski servis HRT i
komercijalna televizija u Hrvatskoj?
(Convergence in TV and online news production -
Public Service HRT and commercial Nova TV:
Where are they?)
Autori
Perišin, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Digitalne medijske tehnologije i društveno- obrazovne promene 4
Urednik/ci
Valić Nedeljković, Dubravka ; Pralica, Dejan
Grad
Novi Sad
Godina
2014
Raspon stranica
165-177
ISBN
978-86-6065-308-8
Ključne riječi
Konvergencija ; Društvene mreže ; Televizija ; Javni medijski servis ; Hrvatska ; HRT ; Nova TV ; Digitalna tehnologija ; Novi mediji ; Online
(Convergence ; Social Media ; Television ; Public Media Service ; Croatia ; HRT ; Nova TV ; Digital Technology ; New Media ; Online)
Sažetak
Ovaj rad bavi se poimanjem konvergencije u medijskm kućama, posebice u informativnim redakcijama i to na primjeru dvije televizijske kuće - komercijalne Nove TV i javnog servisa HRT-a. Polazi se od teze da internetski portali u Hrvatskoj nedovoljno koriste prednosti multimedije i konvergencije. Druga teza je da hrvatske tv kuće na svojim internetskim portalima ne donose dovoljno originalnih sadržaja te nedostatno koriste svoje resurse i izvore.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti