Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 755874

Učenje i edukacijsko zdravlje


Pospiš, Miroslav
Učenje i edukacijsko zdravlje // Paediatria Croatica, 52 (2008), 3; 189-193 (međunarodna recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 755874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenje i edukacijsko zdravlje
(Learning and educational health)

Autori
Pospiš, Miroslav

Izvornik
Paediatria Croatica (1330-1403) 52 (2008), 3; 189-193

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
UČENJE - osnovni koncept učenja ; POTEŠKO]E U UČENJU - etiologija ; klinička slika ; EDUKACIJSKO ZDRAVLJE – poremećaji
(LEARNING – fundamental concept of learning ; LEARNING DISORDERS – etiology ; clinical pictures ; EDUCATIONAL HEALTH – disorders)

Sažetak
Učenik se služi različitim modelima učenja: vidnim, slušnim i kinestetičkim. Većinom dajemo prednost jednom od tih modela u odnosu na drugi. Usvajanje informacije je brže i učinkovitije ako učimo na modelu koji nam najbolje odgovara. Svaka hemisfera mozga obrađuje informacije na specifičan način. Logička hemisfera (obično lijeva) obrađuje detalje, dijelove, jezik i linearnu analizu, dok desna hemisfera obično obrađuje cjelinu i bavi se imaginacijom, ritmom, emocijama i intuicijama (kreativni mozak). Poznavanje činjenica kako mozak uči dovodi nas do spoznaje verbalnih i neverbalnih poremećaja učenja. Teorija višestrukih inteligencija temelj je učenja. Edukacijsko zdravlje treba smatrati kao sposobnost učenja. Učenici s poremećajem edukacijskog zdravlja i školskim neuspjehom heterogena su skupina, etiološki i klinički. Poremećaj edukacijskog zdravlja često je povezan s poremećajem onog mentalnog. Prema suvremenim ispitivanjima 39% djece s blažim poremećajima učenja imat će neki oblik mentalnog poremećaja u usporedbi sa 9 % vršnjaka normalne inteligencije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Opća bolnica Varaždin

Profili:

Avatar Url Miroslav Pospiš (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pospiš, Miroslav
Učenje i edukacijsko zdravlje // Paediatria Croatica, 52 (2008), 3; 189-193 (međunarodna recenzija, pregledni rad, stručni)
Pospiš, M. (2008) Učenje i edukacijsko zdravlje. Paediatria Croatica, 52 (3), 189-193.
@article{article, author = {Pospi\v{s}, Miroslav}, year = {2008}, pages = {189-193}, keywords = {U\v{C}ENJE - osnovni koncept u\v{c}enja, POTE\v{S}KO]E U U\v{C}ENJU - etiologija, klini\v{c}ka slika, EDUKACIJSKO ZDRAVLJE – poreme\'{c}aji}, journal = {Paediatria Croatica}, volume = {52}, number = {3}, issn = {1330-1403}, title = {U\v{c}enje i edukacijsko zdravlje}, keyword = {U\v{C}ENJE - osnovni koncept u\v{c}enja, POTE\v{S}KO]E U U\v{C}ENJU - etiologija, klini\v{c}ka slika, EDUKACIJSKO ZDRAVLJE – poreme\'{c}aji} }
@article{article, author = {Pospi\v{s}, Miroslav}, year = {2008}, pages = {189-193}, keywords = {LEARNING – fundamental concept of learning, LEARNING DISORDERS – etiology, clinical pictures, EDUCATIONAL HEALTH – disorders}, journal = {Paediatria Croatica}, volume = {52}, number = {3}, issn = {1330-1403}, title = {Learning and educational health}, keyword = {LEARNING – fundamental concept of learning, LEARNING DISORDERS – etiology, clinical pictures, EDUCATIONAL HEALTH – disorders} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font