Pregled bibliografske jedinice broj: 755874
Učenje i edukacijsko zdravlje
Učenje i edukacijsko zdravlje // Paediatria Croatica, 52 (2008), 3; 189-193 (međunarodna recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 755874 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje i edukacijsko zdravlje
(Learning and educational health)
Autori
Pospiš, Miroslav
Izvornik
Paediatria Croatica (1330-1403) 52
(2008), 3;
189-193
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
UČENJE - osnovni koncept učenja ; POTEŠKO]E U UČENJU - etiologija ; klinička slika ; EDUKACIJSKO ZDRAVLJE – poremećaji
(LEARNING – fundamental concept of learning ; LEARNING DISORDERS – etiology ; clinical pictures ; EDUCATIONAL HEALTH – disorders)
Sažetak
Učenik se služi različitim modelima učenja: vidnim, slušnim i kinestetičkim. Većinom dajemo prednost jednom od tih modela u odnosu na drugi. Usvajanje informacije je brže i učinkovitije ako učimo na modelu koji nam najbolje odgovara. Svaka hemisfera mozga obrađuje informacije na specifičan način. Logička hemisfera (obično lijeva) obrađuje detalje, dijelove, jezik i linearnu analizu, dok desna hemisfera obično obrađuje cjelinu i bavi se imaginacijom, ritmom, emocijama i intuicijama (kreativni mozak). Poznavanje činjenica kako mozak uči dovodi nas do spoznaje verbalnih i neverbalnih poremećaja učenja. Teorija višestrukih inteligencija temelj je učenja. Edukacijsko zdravlje treba smatrati kao sposobnost učenja. Učenici s poremećajem edukacijskog zdravlja i školskim neuspjehom heterogena su skupina, etiološki i klinički. Poremećaj edukacijskog zdravlja često je povezan s poremećajem onog mentalnog. Prema suvremenim ispitivanjima 39% djece s blažim poremećajima učenja imat će neki oblik mentalnog poremećaja u usporedbi sa 9 % vršnjaka normalne inteligencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Science Citation Index Expanded (SCI-EXP)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
- Scopus