Pregled bibliografske jedinice broj: 755580
Genocid nad Romima, prilog nastavi građanskog odgoja
Genocid nad Romima, prilog nastavi građanskog odgoja // Obrazovanje za interkultuiralizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural education : The Position of Roma in Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 379-389 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 755580 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Genocid nad Romima, prilog nastavi građanskog odgoja
(The Roma genocide, appendix to the civic education class)
Autori
Volner, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Obrazovanje za interkultuiralizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural education : The Position of Roma in Education
/ Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 379-389
ISBN
978-953-6965-42-7
Skup
Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = The Position of Roma in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.01.2015. - 09.01.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
genocid ; suočavanje s prošlošću ; institucionalni-multikulturalizam ; interkulturalnost
(genocide ; dealing with the past ; institutional multiculturalism ; interculturalism)
Sažetak
Izgradnja je snošljivog društva preuzeta kroz prihvaćanje principa koji proizlaze iz ljudskih prava. Pravo mjesto za učenje o konfliktima koji nastaju kroz krivo ili polovičino shvaćanje univerzalnih vrijednosti, kroz dovođenje u pitanje opstanka moralnog pojedinca kao pojma, učenje je o genocidu, ali i suočavanje s vlastitom prošlošću. Genocid je nad Romima (i drugim narodima, grupama) pregledan primjer posljedica koje nastaju odstupanjem od minimalnih (a u isto vrijeme i jedino dovoljnih) uvjeta za opstanak demokratskog društva - tolerancije. Rasprava o građanskom odgoju u Hrvatskoj, kao o nastavnom predmetu, utoliko mora pronaći svoje mjesto u nastavnom programu da bi se stvorili preduvjeti za kontakte subjekta prema državi u smislu institucionalnog multikulturalizma.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Politologija, Filozofija, Povijest
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Hrvoje Volner
(autor)