Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 755355

Tehnologija u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi


Lukša, Žaklin; Vuk Snježana; Pongrac, Nataša; Bendelja, Damir
Tehnologija u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi // Educatio biologiae, 1 (2014), 1; 27-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 755355 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Tehnologija u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi
(The Technology in the Teaching of Nature and Society in Primary School)

Autori
Lukša, Žaklin ; Vuk Snježana ; Pongrac, Nataša ; Bendelja, Damir

Izvornik
Educatio biologiae (1849-6520) 1 (2014), 1; 27-35

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ICT; suvremena obrazovna tehnologija; računalo u nastavi
(ICT; contemporary educational technology; computer in teaching process)

Sažetak
Nastavna tehnologija obuhvaća nastavna sredstva, pomagala i postupke u nastavi čije primjereno korištenje djeluje motivirajuće na učenike. Cilj istraživanja je utvrditi koliko, na koji način i koju ICT koriste učitelji u nastavi prirode i društva. Istraživanje je provedeno u prosincu 2008. godine na uzorku od 63 učitelja razredne nastave različitog radnog iskustva. Podaci su prikupljeni korištenjem ankete. Preko 90% ispitanika u nastavi koristi grafoskop i ploču, 27% koristi računala, a 87% televizor. Većina ispitanika smatra da korištenje suvremene tehnologije motivira učenike. Iako malo koriste računalo i nastavi čak 87% koristi ga u pripremi nastavnih materijala. Internet za prikupljanje nastavnih materijala koristi 97% ispitanika. Polovica ispitanika upoznata je s elearningom, a 75% njih tvrdi da bi koristilo taj način podučavanja. Preko 96% učionica posjeduje video, DVD player i grafoskop dok svega 4% ima računalo i LCD projektor. Njih 54% smatra da im u učionici nedostaje računalo i LCD projektor. Polovica ispitanika tvrdi da dovoljno koristi suvremenu obrazovnu tehnologiju dok oni koji je ne koriste navode kao razlog nedovoljnu opremljenost škola (84%), nepoznavanje suvremene tehnologije (8%) ili daju prednost izvornoj stvarnosti (8 %). Istraživanje je također pokazalo da bi nastavnici više koristili ICT kada bi postojalo više primjerenih materijala na hrvatskom jeziku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Žaklin Lukša (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lukša, Žaklin; Vuk Snježana; Pongrac, Nataša; Bendelja, Damir
Tehnologija u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi // Educatio biologiae, 1 (2014), 1; 27-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lukša, Ž., Vuk Snježana, Pongrac, N. & Bendelja, D. (2014) Tehnologija u nastavi prirode i društva u osnovnoj školi. Educatio biologiae, 1 (1), 27-35.
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Pongrac, Nata\v{s}a and Bendelja, Damir}, year = {2014}, pages = {27-35}, keywords = {ICT, suvremena obrazovna tehnologija, ra\v{c}unalo u nastavi}, journal = {Educatio biologiae}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-6520}, title = {Tehnologija u nastavi prirode i dru\v{s}tva u osnovnoj \v{s}koli}, keyword = {ICT, suvremena obrazovna tehnologija, ra\v{c}unalo u nastavi} }
@article{article, author = {Luk\v{s}a, \v{Z}aklin and Pongrac, Nata\v{s}a and Bendelja, Damir}, year = {2014}, pages = {27-35}, keywords = {ICT, contemporary educational technology, computer in teaching process}, journal = {Educatio biologiae}, volume = {1}, number = {1}, issn = {1849-6520}, title = {The Technology in the Teaching of Nature and Society in Primary School}, keyword = {ICT, contemporary educational technology, computer in teaching process} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font