Pregled bibliografske jedinice broj: 755286
Utjecaj lokalnog stanovništva na imidž turističke destinacije
Utjecaj lokalnog stanovništva na imidž turističke destinacije // RT-SEE-2012, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
Sarajevo: Univerizite u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 437-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 755286 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj lokalnog stanovništva na imidž turističke destinacije
(Impact of the local community on the touristic destination's image)
Autori
Šerić, Neven ; Babić, Mate ; Uglešić, Danko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
RT-SEE-2012, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
/ - Sarajevo : Univerizite u Istočnom Sarajevu, 2012, 437-445
ISBN
978-9958-0912-0-9
Skup
RT-SEE-2012, Tourism Human resources developement
Mjesto i datum
Jahorina, Bosna i Hercegovina, 28.03.2012. - 31.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Utjeca; Stanovništvo; Imidž; Turizam; Destinacija
(Impact; Local; Community; Image; Tourism; Destination)
Sažetak
Utjecaj lokalnog stanovništva na imidž priobalnih i otočnih turističkih destinacija u akvatoriju istočnoga Jadrana je evidentan u neravnoteži turističkog razvoja. Destinacije s konzervativnijim stavovima stanovništva, usprkos evidentnom potencijalu turističkih resursa se gospodarski sporije razvijaju. Niži stupanj konzervativnosti lokalnog stanovništva rezultira manjim upletanjem u donošenje strateških odluka o turističkom razvoju. Razlike među destinacijama se očituju i dostignutom razinom usuglašavanja stavova i donošenju odluka o turističkom razvoju. Uravnotežen turistički razvoj destinacije podrazumijeva usklađivanje parcijalnih interesa lokalnog stanovništva, turista, lokalne uprave i turističkih subjekata. Nalaženje kompromisa različitih interesa dionika turističkog razvoja destinacije pretpostavka je imperativ efektivnijeg turističkog imidža destinacije. Polazeći od te hipoteze provedeno je istraživanje koje je ukazalo na moguće posljedice po imidž turističke destinacije, ukoliko se ne postignu kompromisi sa lokalnim stanovništvom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Znanstvena konferencija s međunarodnim sudjelovanjem