Pregled bibliografske jedinice broj: 755284
Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu
Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu // RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 428-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 755284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu
(Identity as a platform for branding of the destination)
Autori
Šerić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
/ - Sarajevo : Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012, 428-436
ISBN
978-9958-0912-0-9
Skup
RT-SEE-2012, Tourism Human resources developement
Mjesto i datum
Jahorina, Bosna i Hercegovina, 28.03.2012. - 31.03.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Brendiranje; Destinacija; Turizam; Identitet;
(Branding; Destination; Tourism; Identity)
Sažetak
U uvjetima stalnih promjena trendova na globalnom turističkom tržištu jedan od temelja konkurentnosti je prepoznatljiv brand destinacije. Prepoznatljiv brand može se kreirati na različitim platformama. Međunarodna iskustva ukazuju na značaj implementacije tradicionalnih vrijednosti u brand prepoznatljivih, konkurentnih, turističkih destinacija. Tradicionalne vrijednosti i resursi predstavljaju i izvorni identitet destinacije koji često nije implementiran u postojećem imidžu. Prepoznatljiv brand pretpostavlja sinergijski pristup turističkom razvoju destinacije. Efikasnost turističkog razvoja destinacije predmnijeva uravnoteženu integraciju temeljnih sastavnica raspoloživih resursa destinacije u budući brand. Identitet destinacije je u kontekstu konkurentnosti i prepoznatljivosti turističkog branda kreativno i istraživački poticajno područje. Razumijevanje kauzaliteta postojećeg identiteta destinacije platforma je na kojoj je preporučljivo definirati i ostale sastavnice prepoznatljivog turističkog branda destinacije. Očekivani rezultat istraživanja je ukazati na važnost usklađivanja stavova lokalne populacije u kontekstu upravljanja identitetom destinacije u cilju efektivnijeg i atraktivnijeg turističkog imidža. Time se dokazuje opravdanost i efektivnost brandiranje turističke destinacije na njenom identitetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem