Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 755284

Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu


Šerić, Neven
Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu // RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 428-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 755284 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu
(Identity as a platform for branding of the destination)

Autori
Šerić, Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement / - Sarajevo : Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012, 428-436

ISBN
978-9958-0912-0-9

Skup
RT-SEE-2012, Tourism Human resources developement

Mjesto i datum
Jahorina, Bosna i Hercegovina, 28.03.2012. - 31.03.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Brendiranje; Destinacija; Turizam; Identitet;
(Branding; Destination; Tourism; Identity)

Sažetak
U uvjetima stalnih promjena trendova na globalnom turističkom tržištu jedan od temelja konkurentnosti je prepoznatljiv brand destinacije. Prepoznatljiv brand može se kreirati na različitim platformama. Međunarodna iskustva ukazuju na značaj implementacije tradicionalnih vrijednosti u brand prepoznatljivih, konkurentnih, turističkih destinacija. Tradicionalne vrijednosti i resursi predstavljaju i izvorni identitet destinacije koji često nije implementiran u postojećem imidžu. Prepoznatljiv brand pretpostavlja sinergijski pristup turističkom razvoju destinacije. Efikasnost turističkog razvoja destinacije predmnijeva uravnoteženu integraciju temeljnih sastavnica raspoloživih resursa destinacije u budući brand. Identitet destinacije je u kontekstu konkurentnosti i prepoznatljivosti turističkog branda kreativno i istraživački poticajno područje. Razumijevanje kauzaliteta postojećeg identiteta destinacije platforma je na kojoj je preporučljivo definirati i ostale sastavnice prepoznatljivog turističkog branda destinacije. Očekivani rezultat istraživanja je ukazati na važnost usklađivanja stavova lokalne populacije u kontekstu upravljanja identitetom destinacije u cilju efektivnijeg i atraktivnijeg turističkog imidža. Time se dokazuje opravdanost i efektivnost brandiranje turističke destinacije na njenom identitetu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija

Napomena
Konferencija s međunarodnim sudjelovanjem



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Neven Šerić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šerić, Neven
Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu // RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement
Sarajevo: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, 2012. str. 428-436 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Šerić, N. (2012) Brendiranje turističke destinacije temeljeno na identitetu. U: RT-SEE-2012, 28-31 march 2012., Jahorina, Sarajevo, Conference Proceedings Tourism Human resources developement.
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven}, year = {2012}, pages = {428-436}, keywords = {Brendiranje, Destinacija, Turizam, Identitet, }, isbn = {978-9958-0912-0-9}, title = {Brendiranje turisti\v{c}ke destinacije temeljeno na identitetu}, keyword = {Brendiranje, Destinacija, Turizam, Identitet, }, publisher = {Univerzitet u Isto\v{c}nom Sarajevu}, publisherplace = {Jahorina, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}eri\'{c}, Neven}, year = {2012}, pages = {428-436}, keywords = {Branding, Destination, Tourism, Identity}, isbn = {978-9958-0912-0-9}, title = {Identity as a platform for branding of the destination}, keyword = {Branding, Destination, Tourism, Identity}, publisher = {Univerzitet u Isto\v{c}nom Sarajevu}, publisherplace = {Jahorina, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font