Pregled bibliografske jedinice broj: 755121
Metodički pristup debati u nastavi
Metodički pristup debati u nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 755121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup debati u nastavi
(Teaching methodology approach to debate in class)
Autori
Keča, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.03
Godina
2015
Stranica
38
Mentor
Vlašić Duić, Jelena
Ključne riječi
debata; debata u nastavi; metodika; suradničko učenje
(debate; debate in school; methodics; cooperative learning)
Sažetak
Rad govori o metodičkom pristupu debati u nastavi, o korištenju debate kao nastavnog pomagala u predmetima društveno-humanističke orijentacije te o debati kao nastavnoj jedinici na predmetu Govorništvo. Prikazane su različite vrste debate i njihove modifikacije za rad s učenicima u nastavi. Rad odgovara na pitanje zašto koristiti debatu u nastavi i navodi ciljeve debatnog programa u školi: razvoj kritičkog mišljenja, razvoj komunikacijskih i socijalnih vještina, razvoj poštovanja, demokratskog ponašanja i stjecanje iskustva u vrednovanju informacija kod učenika ponajprije u srednjim školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija