Pregled bibliografske jedinice broj: 755013
Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju
Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju, 2014. (ostalo).
CROSBI ID: 755013 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju
(The role of subjective value of mathematics in students' learning)
Autori
Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna
Izvornik
Filozofski fakultet u Zagrebu
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2014
Ključne riječi
matematika; očekivanje uspjeha; subjektivna vrijednost
(math; expectancy of success; subjective value)
Sažetak
U brošuri su prikazani neki od rezultata projekta "Uloga subjektivne vrijednosti matematike i prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju", u kojem su sudionici bili učenici osnovnih i srednjih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb