Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754951

Dilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo


Knežević, Blaženka
Dilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 40 (2015), 1; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 754951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo
(The dilemma about the usefulness of loyalty programs in retail trade)

Autori
Knežević, Blaženka

Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 40 (2015), 1; 46-47

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
program vjernosti; trgovina na malo
(loyalty card; retailing)

Sažetak
U radu se diskutira što su to programi vjernosti, koje vrste programa vjernosti implementiraju maloprodavači te kako oni imaju sve manji utjecaj na konkurentnost pojedinog maloprodavača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Blaženka Knežević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Knežević, Blaženka
Dilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo // Suvremena trgovina, 40 (2015), 1; 46-47 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Knežević, B. (2015) Dilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo. Suvremena trgovina, 40 (1), 46-47.
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2015}, pages = {46-47}, keywords = {program vjernosti, trgovina na malo}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {Dilema o korisnosti programa vjernosti u trgovini na malo}, keyword = {program vjernosti, trgovina na malo} }
@article{article, author = {Kne\v{z}evi\'{c}, Bla\v{z}enka}, year = {2015}, pages = {46-47}, keywords = {loyalty card, retailing}, journal = {Suvremena trgovina}, volume = {40}, number = {1}, issn = {1330-0180}, title = {The dilemma about the usefulness of loyalty programs in retail trade}, keyword = {loyalty card, retailing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font