Pregled bibliografske jedinice broj: 754793
Utjecaj jednosmjernog komunikacijskog kanala između obrazovne ustanove i roditelja/staratelja baziranog na SMS porukama na poznavanje ocjena i termina testiranja od strane roditelja/staratelja
Utjecaj jednosmjernog komunikacijskog kanala između obrazovne ustanove i roditelja/staratelja baziranog na SMS porukama na poznavanje ocjena i termina testiranja od strane roditelja/staratelja // Zbornik radova savjetovanja „MIPRO Proceedings“
Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012. str. 1699-1704 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 754793 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj jednosmjernog komunikacijskog kanala između obrazovne ustanove i roditelja/staratelja baziranog na SMS porukama na poznavanje ocjena i termina testiranja od strane roditelja/staratelja
(The impact of one-way communication channel based on text messages between educational institutions and parents/guardians on parents/guardians knowledge about pupils scores and times of exams)
Autori
Đokić, Kristian
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova savjetovanja „MIPRO Proceedings“
/ - Opatija : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2012, 1699-1704
ISBN
978-953-233-069-4
Skup
MIPRO 2012
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2012. - 25.05.2012
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
SMS; komunikacija; GSM
(SMS; communication; GSM)
Sažetak
Mobilna telefonija, odnosno njena SMS usluga bi se mogla intenzivnije koristiti za ostvarivanje još jednog komunikacijskog kanala između obrazovnih ustanova i roditelja/staratelja učenika. U radu su prezentirani rezultati istraživanja u kojem su tokom dva mjeseca slane SMS poruke sa ocjenama i najavama testova učenika na mobilne telefone roditelja/staratelja, te se nakon tog perioda istražio utjecaj na poznavanje ocjena i termina testiranja od strane roditelja. Istraživanje je provedeno na 3 osnovne škole u Požeško- slavonskoj županiji, a u istraživanju su učestvovali roditelji/staratelji osmih razreda tih škola.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija