Pregled bibliografske jedinice broj: 754661
Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj
Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj // Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama
Zagreb, Hrvatska: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 42-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 754661 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uključivanje studentske perspektive u kreiranje
modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na
visokim učilištima u Hrvatskoj
(Inclusion of the student perspective into
creation of evaluation model of non curricular
activities at higher education institutions in
Croatia)
Autori
Kotlar, Vilma ; Ćulum, Bojana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama
/ - : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014, 42-43
Skup
2. Dani obrazovnih znanosti
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.10.2014. - 17.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti ; studenti ; ključne kompetencije ; vrednovanje
(extracurricular activity ; students ; key compentences ; assessing)
Sažetak
Istraživanjem se htjelo upoznati studente i studentice hrvatskih sveučilišta s konceptom poticanja i vrednovanja izvannastavnih aktivnosti zbog njihovog značaja za sveukupni razvoj ličnosti, te se nastojalo doznati na koji način studenti/ce promišljaju o njima, dobiti uvid u njihovu perspektivu problema različitih modela vrednovanja, kao i prikupiti preporuke o načinu vrednovanja pojedinih vrsta aktivnosti. Već više godina inozemna istraživanja izvannastavnih aktivnosti sustavno ukazuju na njihove dobrobiti u razvoju generičkih vještina, odnosno ključnih kompetencija, zbog čega je njihovo poticanje podržano i kroz obrazovne politike Europske unije usmjerene razvoju cjeloživotnog učenja. Stoga se od visokih učilišta očekuje da ih potiču, a vrednovanje je jedan od načina da se to napravi. Sveučilišta u Zagrebu, Rijeci i Zadru, te još neki fakulteti u Hrvatskoj, nedavno su po prvi put donijeli propise ili preporuke s ciljem vrednovanja nekih izvannastavnih aktivnosti, čime se približavaju aktualnim preporukama europskih obrazovnih politika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija