Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754661

Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj


Kotlar, Vilma; Ćulum, Bojana
Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj // Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama
Zagreb, Hrvatska: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 42-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 754661 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj
(Inclusion of the student perspective into creation of evaluation model of non curricular activities at higher education institutions in Croatia)

Autori
Kotlar, Vilma ; Ćulum, Bojana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama / - : Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014, 42-43

Skup
2. Dani obrazovnih znanosti

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 16.10.2014. - 17.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
izvannastavne aktivnosti ; studenti ; ključne kompetencije ; vrednovanje
(extracurricular activity ; students ; key compentences ; assessing)

Sažetak
Istraživanjem se htjelo upoznati studente i studentice hrvatskih sveučilišta s konceptom poticanja i vrednovanja izvannastavnih aktivnosti zbog njihovog značaja za sveukupni razvoj ličnosti, te se nastojalo doznati na koji način studenti/ce promišljaju o njima, dobiti uvid u njihovu perspektivu problema različitih modela vrednovanja, kao i prikupiti preporuke o načinu vrednovanja pojedinih vrsta aktivnosti. Već više godina inozemna istraživanja izvannastavnih aktivnosti sustavno ukazuju na njihove dobrobiti u razvoju generičkih vještina, odnosno ključnih kompetencija, zbog čega je njihovo poticanje podržano i kroz obrazovne politike Europske unije usmjerene razvoju cjeloživotnog učenja. Stoga se od visokih učilišta očekuje da ih potiču, a vrednovanje je jedan od načina da se to napravi. Sveučilišta u Zagrebu, Rijeci i Zadru, te još neki fakulteti u Hrvatskoj, nedavno su po prvi put donijeli propise ili preporuke s ciljem vrednovanja nekih izvannastavnih aktivnosti, čime se približavaju aktualnim preporukama europskih obrazovnih politika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bojana Ćulum Ilić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Kotlar, Vilma; Ćulum, Bojana
Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj // Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama
Zagreb, Hrvatska: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 42-43 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
Kotlar, V. & Ćulum, B. (2014) Uključivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim učilištima u Hrvatskoj. U: Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama.
@article{article, author = {Kotlar, Vilma and \'{C}ulum, Bojana}, year = {2014}, pages = {42-43}, keywords = {izvannastavne aktivnosti, studenti, klju\v{c}ne kompetencije, vrednovanje}, title = {Uklju\v{c}ivanje studentske perspektive u kreiranje modela vrednovanja izvannastavnih aktivnosti na visokim u\v{c}ili\v{s}tima u Hrvatskoj}, keyword = {izvannastavne aktivnosti, studenti, klju\v{c}ne kompetencije, vrednovanje}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja u Zagrebu, Centar za istra\v{z}ivanje i razvoj obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kotlar, Vilma and \'{C}ulum, Bojana}, year = {2014}, pages = {42-43}, keywords = {extracurricular activity, students, key compentences, assessing}, title = {Inclusion of the student perspective into creation of evaluation model of non curricular activities at higher education institutions in Croatia}, keyword = {extracurricular activity, students, key compentences, assessing}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja u Zagrebu, Centar za istra\v{z}ivanje i razvoj obrazovanja}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font