Pregled bibliografske jedinice broj: 754518
PARTNERSTVO ŠKOLE I RODITELJA U FUNKCIJI OSNAŽIVANJA OBITELJI
PARTNERSTVO ŠKOLE I RODITELJA U FUNKCIJI OSNAŽIVANJA OBITELJI // Odgojno obrazovni i sportski horizonti, New Horizonts in Education, Culture and Sports / Dr. D. Rajić (ur.).
Subotica: Visoka škola za obrazovanje odgajatelja i trenera, 2014. str. 56-59 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 754518 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
PARTNERSTVO ŠKOLE I RODITELJA U FUNKCIJI OSNAŽIVANJA OBITELJI
(The Partnership Between School and Parents Operational Strenthening Families)
Autori
Zloković, Jasminka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgojno obrazovni i sportski horizonti, New Horizonts in Education, Culture and Sports
/ Dr. D. Rajić - Subotica : Visoka škola za obrazovanje odgajatelja i trenera, 2014, 56-59
ISBN
978-86-87983-30-6
Skup
Odgojno obrazovni i sportski horizonti
Mjesto i datum
Subotica, Srbija, 09.05.2014. - 10.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
roditelji ; djeca ; škola ; partnerstvo ; osnaživanje obitelji
(parents ; children ; schools ; partnership ; empowerment of families)
Sažetak
Budući je obitelj prva socijalna sredina u kojoj djeca žive a roditelji prvi edukatori i modeli ponašanja uvažavanje uloge obitelji u životu djeteta pokazuje se bitnim aspektom suvremenih prevencijskih programa različitih rizičnih i asocijalnih ponašanja. Djeca u ranoj životnoj dobi susreću se s različitim informacijama i situacijama na temelju kojih formiraju svoj stav o sebi i drugim ljudima kao i o ponašanjima koja se u njihovoj neposrednoj okolini pokazuju socijalno (ne)prihvatljivima. Mnogi problemi koji se pojavljuju unutar obitelji i kod djeteta pokazuju se prevenabilnim ukoliko se primenjuju kvalitetni preventivni i edukacijski programi. Uloga škole u uspostavljanju partnerstva s roditeljima smatra se jednom od respektabilnih međutim stanje koje se percipira u pedagoškoj praksi ukazuje na potrebu rekonceptualizacije ovih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
HE PARTNERSHIP BETWEEN SCHOOL AND PARENTS OPERATIONAL STRENGTHENING FAMILIES Abstract: Since the family is the first social environment in which children live and the parents of the first educators and behavior models taking into account the role of the family in a child's life demonstrates the important aspect of modern prevention programs of various risk and asocial behavior. Children at an early age are faced with different situations and information which formed the basis of their attitude about themselves and other people as well as behaviors that are in their immediate social environment show (not) acceptable. Many problems that occur within the family and the child show the prevenabilnim if applicable quality preventive and educational programs. The role of the school in establishing a partnership with parents is considered to be one of the respectable but a condition that is seen in pedagogical practice indicates the need reconceptualization of these relations.
POVEZANOST RADA
Projekti:
009-0000000-1429 - Pedagoški aspekti odnosa u obitelji (Zloković, Jasminka, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka
Profili:
Jasminka Zloković
(autor)