Pregled bibliografske jedinice broj: 754507
Posebni program obrazovanja pomoraca: odgovor obrazovnog sustava na promjene u pomorskoj profesiji
Posebni program obrazovanja pomoraca: odgovor obrazovnog sustava na promjene u pomorskoj profesiji // Andragoški glasnik, 18 (2014), 1(32); 47-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 754507 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Posebni program obrazovanja pomoraca: odgovor obrazovnog sustava na promjene u pomorskoj profesiji
(Special education program for seafarers: Education sistem's response on the changes in seafarers profession)
Autori
Kotlar, Vilma ; Klapan, Anita ; Gundić, Ana
Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 18
(2014), 1(32);
47-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
motivacija ; Posebni program obrazovanja pomoraca ; priznavanje prethodnog učenja ; zadovoljstvo
(motivation ; Special education program for seafarers ; recognition of prior learning ; satisfaction)
Sažetak
U ovom radu su predstavljeni rezultati početnog istraživanja čiji je cilj identificirati motivaciju i zadovoljstvo polaznika Posebnog programa obrazovanja pomoraca koji se izvodi na Sveučilištu u Zadru. Program se izvodi u šest modula po mjesec dana, zbog očekivanja da će takva organizacija nastave omogućiti pomorcima da pohađaju nastavu u razdobljima dok nisu na plovidbi. Rezultati ispitivanja motivacije pokazali su da se 33% pomoraca upisalo na zahtjev poslodavca, dok kod ostalih za upis na program prevladavaju motivi želje i novih mogućnosti (želja za većom plaćom, napredovanjem i/ili stručnim usavršavanjem, ostvarenje novih mogućnosti). Rezultati ispitivanja zadovoljstva ukazali su na visoku razinu zadovoljstva uvjetima izvođenja i organizacijom nastave u šest modula po mjesec dana. Sudionici istraživanja predlažu moderniziranje nastavnih sadržaja, kako bi se približili aktualnim potrebama pomorske profesije. Posebni program obrazovanja pomoraca primjer je priznavanja prethodnog učenja. Po mišljenju 62, 5% ispitanika, njegovi sadržaji uspješno se nadograđuju na znanja stečena radnim iskustvom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Sveučilište u Zadru