Pregled bibliografske jedinice broj: 754251
Obrazovna uloga knjižnica u digitalnom dobu
Obrazovna uloga knjižnica u digitalnom dobu // Zbornik radova: Proceedings / Arnaut, Muhamed (ur.).
Zenica: Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2014. str. 927-936 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 754251 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obrazovna uloga knjižnica u digitalnom dobu
(Educational Role of Libraries in the Digital Age)
Autori
Lubina Tihana ; Brkić Klimpak Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova: Proceedings
/ Arnaut, Muhamed - Zenica : Filozofski fakultet Univerziteta u Zenici, 2014, 927-936
ISBN
9789958-639-59-3
Skup
5. Međunarodni naučno-stručni skup Kulturni identitet u digitalnom dobu = 5th International scientific and expert conference Cultural identity in the digital era
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 03.04.2014. - 04.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Društvo znanja ; Knjižnice u obrazovanju ; Digitalno doba ; Informacijska pismenost ; Korisnici
(knowledge society ; libraries in education ; digital age ; information literacy ; library users)
Sažetak
Društvo znanja, čija se misija zasniva na diseminaciji i upotrebi informacija, svoju svrhu ne može u potpunosti ostvariti bez knjižnice kao ustanove koja okuplja, obrađuje, pohranjuje, zaštićuje i daje građu na korištenje. Knjižnice osnovnih i srednjih škola kao i visokoškolske knjižnice sveprisutan su suradnik i promicatelj važnosti informacija u digitalnom dobu. Informacijska pismenost postaje okosnicom čovjekove pismenosti uopće i vodi ga prema cjeloživotnom obrazovanju koje postaje filozofija na putu k društvu znanja. U radu se predstavljaju školske i visokoškolske knjižnice te njihova vizionarska i proaktivna stremljenja. Kak o odgovoriti konkurenciji u suvremenoj proizvodnji i potrošnji informacija u današnjem vremenu kada knjižnice više nisu u mogućnosti u potpunosti kontrolirati informacije na različitim medijima, jedno je od ključnih pitanja. Veliki broj informacija u digitalnom obliku drastično je promijenilo načine stvaranja i upotrebe istih. Međutim, takve stalne i suštinske promjene omogućuju knjižnicama vodeću ulogu i osiguravaju podršku pri uvođenju novih modela obrazovanja i istraživanja. U radu će se izložiti rezultati istraživanja o informatičkoj i informacijskoj pismenosti učenika i studenata. Istraživanje je imalo za cilj prikupiti podatke o percepciji knjižnice i njezinih usluga sa svrhom poboljšanja misije i vizije knjižnica u obrazovanju u budućnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti