Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754246

Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima


Tuk Ana
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 754246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima
(Franchising as a way of accessing to international market and its representation between Croatian enterprises)

Autori
Tuk Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2014

Stranica
44

Mentor
Bezić, Heri

Neposredni voditelj
Galović, Tomislav

Ključne riječi
franšizing; inozemno tržište; hrvatska poduzeća
(franchising; international market; Croatian enterprises)

Sažetak
U ovom radu se obrađuje tema franšizinga kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Tomislav Galović (mentor)

Avatar Url Vladimir Tuk (autor)

Avatar Url Heri Bezić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tuk Ana
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Tuk Ana (2014) 'Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {fran\v{s}izing, inozemno tr\v{z}i\v{s}te, hrvatska poduze\'{c}a}, title = {Fran\v{s}izing kao na\v{c}in izlaska na inozemno tr\v{z}i\v{s}te i njegova zastupljenost me\dju hrvatskim poduze\'{c}ima}, keyword = {fran\v{s}izing, inozemno tr\v{z}i\v{s}te, hrvatska poduze\'{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {franchising, international market, Croatian enterprises}, title = {Franchising as a way of accessing to international market and its representation between Croatian enterprises}, keyword = {franchising, international market, Croatian enterprises}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font