Pregled bibliografske jedinice broj: 754246
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima, 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 754246 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima
(Franchising as a way of accessing to international market and its representation between Croatian enterprises)
Autori
Tuk Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2014
Stranica
44
Mentor
Bezić, Heri
Neposredni voditelj
Galović, Tomislav
Ključne riječi
franšizing; inozemno tržište; hrvatska poduzeća
(franchising; international market; Croatian enterprises)
Sažetak
U ovom radu se obrađuje tema franšizinga kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka