Pregled bibliografske jedinice broj: 754026
Kako motivirati zaposlenike u vrijeme krize
Kako motivirati zaposlenike u vrijeme krize // Poslovni savjetnik, 10 (2014), 7-8; 42-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 754026 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako motivirati zaposlenike u vrijeme krize
(How to motivate employees in times of crisis)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 10
(2014), 7-8;
42-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Motivacija; ljudski potencijali; kriza
(Motivation; human resources; crisis)
Sažetak
Iako je uvriježeno mišljenje kako zaposlenike motivirati možemo samo materijalnim čimbenicima, posebice dodacima na plaću, istraživanja u managementu kažu da ta teza nije potpuno istinita. Utvrđeno je da povećanje produktivnosti primarno proizlazi iz društvenih čimbenika, posebice međuljudskih odnosa, ali i osjećaja pripadnosti i spoznaje da se nečiji rad cijeni, vrjednuje i služi svrsi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija