Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754024

Kako unaprijediti odnose s kupcima


Rupčić, Nataša
Kako unaprijediti odnose s kupcima // Poslovni savjetnik, 10 (2014), 9; 44-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 754024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako unaprijediti odnose s kupcima
(How to improve relations with customers)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 10 (2014), 9; 44-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Odnosi s kupcima; konkurentnost; upravljanje pritužbama
(Customer relations; competitivness; complaint management)

Sažetak
Kupci su jedina interesno utjecajna skupina s čijim nestankom nestaje i potreba postojanja poduzeća. Stoga odnose s kupcima treba kontinuirano unaprjeđivati. Sve što poduzeće zna i može treba pokazati upravo u segmentu odnosa s kupcima, pri prodaji, ali i rješavanju njihovih problema. Područje odnosa s kupcima stoga može predstavljati ključnu konkurentnu prednost poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Nataša Rupčić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Rupčić, Nataša
Kako unaprijediti odnose s kupcima // Poslovni savjetnik, 10 (2014), 9; 44-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Rupčić, N. (2014) Kako unaprijediti odnose s kupcima. Poslovni savjetnik, 10 (9), 44-44.
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2014}, pages = {44-44}, keywords = {Odnosi s kupcima, konkurentnost, upravljanje pritu\v{z}bama}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {10}, number = {9}, issn = {1845-092X}, title = {Kako unaprijediti odnose s kupcima}, keyword = {Odnosi s kupcima, konkurentnost, upravljanje pritu\v{z}bama} }
@article{article, author = {Rup\v{c}i\'{c}, Nata\v{s}a}, year = {2014}, pages = {44-44}, keywords = {Customer relations, competitivness, complaint management}, journal = {Poslovni savjetnik}, volume = {10}, number = {9}, issn = {1845-092X}, title = {How to improve relations with customers}, keyword = {Customer relations, competitivness, complaint management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font