Pregled bibliografske jedinice broj: 754024
Kako unaprijediti odnose s kupcima
Kako unaprijediti odnose s kupcima // Poslovni savjetnik, 10 (2014), 9; 44-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 754024 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako unaprijediti odnose s kupcima
(How to improve relations with customers)
Autori
Rupčić, Nataša
Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 10
(2014), 9;
44-44
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Odnosi s kupcima; konkurentnost; upravljanje pritužbama
(Customer relations; competitivness; complaint management)
Sažetak
Kupci su jedina interesno utjecajna skupina s čijim nestankom nestaje i potreba postojanja poduzeća. Stoga odnose s kupcima treba kontinuirano unaprjeđivati. Sve što poduzeće zna i može treba pokazati upravo u segmentu odnosa s kupcima, pri prodaji, ali i rješavanju njihovih problema. Područje odnosa s kupcima stoga može predstavljati ključnu konkurentnu prednost poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija