Pregled bibliografske jedinice broj: 753804
ROMAN ČUDNOVATE ZGODE ŠEGRTA HLAPIĆA KAO ISHODIŠTE PROJEKTNOM PRISTUPU NASTAVI NA UČITELJSKOM STUDIJU
ROMAN ČUDNOVATE ZGODE ŠEGRTA HLAPIĆA KAO ISHODIŠTE PROJEKTNOM PRISTUPU NASTAVI NA UČITELJSKOM STUDIJU // Metodički vidici, 5 (2014), 9-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 753804 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
ROMAN ČUDNOVATE ZGODE ŠEGRTA HLAPIĆA KAO ISHODIŠTE PROJEKTNOM PRISTUPU NASTAVI NA UČITELJSKOM STUDIJU
(THE NOVEL ON THE BRAVE ADVENTURES OF LAPTICH AS A SOURCE FOR PROJECT TEACHING AT TEACHER TRAINING COLLEGE)
Autori
Grahovac-Pražić, Vesna ; Vivoda, Ana ; Vrcić-Mataija, Sanja
Izvornik
Metodički vidici (2217-415X) 5
(2014);
9-25
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
učenik; pismo; slikovnica; Ivana Brlić Mažuranić; Čudnovate zgode Šegrta Hlapića
(pupil; letter; illustrated book; Ivana Brlić Mažuranić; The Brave Adventures of Lapitch)
Sažetak
U cilju upoznavanja budućih učitelja s projektnom nastavom i potrebom osvješćivanja korelacije u nastavnoj praksi te povezivanja jezično- komunikacijskog s umjetničkim područjem prema NOK- u, osmišljen je projekt Igrajmo se Hlapića u sklopu obilježavanja stogodišnjice romana Čudnovate zgode šegrta Hlapića Ivane Brlić Mažuranić. Ostvareno je povezivanje sadržaja kolegija Dječja književnost, Izvannastavne likovne aktivnosti i Metodika hrvatskog jezika. Kako učiteljski studij obrazuje buduće učitelje, otvorila se potreba uključivanja učenika razredne nastave, koji navedeni roman imaju na lektirnom popisu, te njihovih učitelja u projektni oblik nastave. U radu se iznose teorijska uporišta kao i stvaralački postupci u ostvarivanju projekta u formi izložbe učeničkih i studentskih radova - pisama i slikovnica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Povijest umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru